قدس آنلاین-یونس طاهریان: نماینده تربت حیدریه ومه ولات گفت: ۲۴مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان تربت حیدریه که در طول یکسال ساخته شده، همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی افتتاح خواهد شد.

۲۴ مرکز درمانی در تربت حیدریه همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد

سعید باستانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص سفر دکتر روحانی گفت: هر وزیر از طرف رئیس جمهور موظف شده است تا علاوه بر انجام وظایف مربوط به حوزه تحت وزارت خود، به عنوان وزیر معین، به شهرستان های خراسان رضوی سفر کرده و در جریان روند اجرای طرح‌ها و وعده ها قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: کمبود مراکز بهداشتی درمانی، راه‌های مواصلاتی، مباحث حوزه ورزش و جوانان و موارد صنعتی در شهرستان، از جمله مسائل و مشکلاتی است که قرار است در طول سفر وزرای ایشان به شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه، مطرح و برای رفع آن اقداماتی انجام پذیرد.

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: آقایان سلطانی‌فر و قاضی‌زاده هاشمی در طول سفر ریاست جمهوری به این استان، به شهرستان تربت حیدریه و مه ولات خواهند آمد.

وی ادامه داد: همچنین دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور نیز در شهرستان تربت حیدریه حضور خواهند یافت تا بازدیدی از مراکز رشد و مرکز نوآوری این شهرستان داشته باشند.

باستانی عنوان کرد: ۲۴ مرکز بهداشتی درمانی در شهرستان تربت حیدریه که در طول یکسال ساخته شده، آماده افتتاح است.

وی گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی همچنین قرار است بازدیدی از بیمارستان در حال ساخت امام حسین(ع) و همچنین بیمارستان در دولت آباد مرکز شهرستان زاوه داشته و در جریان روند ایجاد این طرح قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.