اصفهان- با اجرای طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی پوشاک مردانه در شهر اصفهان، ۱۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه شناسایی و پلمب شدند.

پلمب ۱۲ واحدصنفی فروش پوشاک مردانه در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی  و اخلاقی جامعه، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی  فروش پوشاک مردانه    توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در  شهر اصفهان جرا شد.

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهارکرد: در این طرح  از ۵۰۴  واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در نتیجه تعداد ۱۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۲۸ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان ۸۷ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح امنیت محله محور و کشف ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور و کشف ۲۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: در راستای تداوم طرح های انتظامی پیشگیری از جرایم و افزایش سطح احساس امنیت عمومی، طرح ضربتی امنیت محله محور به مدت ۲۴ ساعت اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف که پس از اجرای مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به دستگیری ۲۱ سارق در این طرح تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از ادامه طرح های پلیس و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خبر داد و خاطر نشان کرد: استان اصفهان جولانگاه سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه نیست و پلیس این استان با اینگونه افراد برخورد قاطع وقانونی می کند.

توقیف سواری پژو با ۲۸۰ کیلو گرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۲۸۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو و دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی، سریعا وارد عمل شده و طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو حامل مواد مخدر را در ورودی شهر شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ سید تقی حسینی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو ۸۰ کیلو گرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۳ خودروی سرقتی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند۶ نفره سارقان خودرو و کشف ۱۳ خودروی مسروقه با اعترافات متهمان خبر داد و اظهارکرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروی در تشریح این خبر تصریح کرد: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و با انجام اقدامات علمی و تخصصی ویژه دریافتند سارقان خودروهایی که تجهیزات ایمنی پایینی برخوردار داشتند را شناسایی و اقدام به سرقت آنها می کردند.

این مقام مسئول افزود: سرانجام با تحقیقات صورت گرفته اعضای یک باند شش نفره که در این سرقت ها دست داشتند شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به ۱۳ فقره سرقت خودروی پراید در اصفهان اقرار کردند از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنها به مراجع قضائی خبر داد.

وی به شهروندان توصیه کرد در زمان پارک کردن خودرو برای مدتی طولانی، هر از چند گاهی به خودروی خود سر بزنند و از قرار دادن وسایل بر روی صندلی ها یا نصب تجهیزات گران قیمت بر روی خودرو ها که باعث تحریک سارقان به سرقت خودرو می شود خودداری کنند.

تصادف سمند و پژو یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک پژو و فوت سرنشین سمند خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ماموران پلیس راه گلپایگان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با یک سواری پژو در محور دماب مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشیان سواری سمند به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

سرهنگ پورقیصری اظهارکرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانانی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جاده ای نباشیم.

سرعت عمل گشت انتظامی سارق خودرو را غافلگیر کرد

 فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک سواری تیبا خبر داد و گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان تیران و کرون حین گشت زنی در مطنقه استحفاظی به یک سواری تیبا که درحال حرکت بود مشکوک و پلاک خودرو را استعلام کردند.

سرهنگ علی صادقی  افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این خودرو از غرب کشور سرقت شده که وارد عمل شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: دراین عملیات یک سارق حرفه ای خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان خاطر نشان‌کرد: پلیس در راستای پیشگیری از جرایم و مقابله با مخلان نظم و امنیت جامعه نیازمند همیاری و مشارکت عموم مردم می باشد و مردم می توانند هر گونه موضوع مشکوک را اطریق تماس با سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

توقیف خودروی خارجی قاچاق در اصفهان

یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال که پلاک فرد فوت شده بر روی آن نصب شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسائی و توقیف شد.

سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  در راستای تحقق اهداف قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز  در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق در یکی از منازل شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از منزل اقدام کردند که طی این عملیات یک دستگاه خودروی خارجی به  ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه بر روی خودروی مذکور پلاک نصب شده بود که با  استعلام مربوط مشخص شد این پلاک متعلق به خودروی  فردی فوت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته عنوان داشت: خودروی مکشوفه هیچگونه مدارکی ندارد و به صورت قاچاق وارد شده که  در نهایت با توجه به مراتب فوق خودرو  توقیف در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به تعزیرات حکومتی تحویل شد.

دستگیری زوج کلاهبردار در اصفهان

زوج جوانی  که از طریق ارسال پیامک برنده شدن در قرعه کشی به تلفن همراه شهروندان با ترفندی خاص اقدام به  برداشت از حساب آنها می کردند، در عملیات کارشناسان پلیس فتا استان  شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق ارسال پیامکی  با مضمون برنده شدن در قرعه کشی وی را  فریب داده و از حساب او مبالغی را  سرقت کند، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: با انجام اقدامات علمی و تخصصی و تلاش های بی وقفه توسط کارشناسان این پلیس سرانجام عاملان این کلاهبرداری که یک زوج جوان بودند شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اقرار  و انگیزه خود را سوء استفاده مالی عنوان کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهمان  در مدت کوتاهی روزانه به بیش از ۵۰۰ نفر پیامک ارسال می کردند، ادامه داد: این زوج با شگردی خاص توانسته بودند از این طریق مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب قربانیان خود برداشت کنند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: شهروندان باید بدانند برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز یا ارائه اطلاعات حساب بانکی نیست و بنا بر این بایستی  مراقب کلاهبرداران پیامکی باشند و به هیچ عنوان به این نوع پیامک ها اعتنا نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.