اهواز_ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت:وعده‌های بسیاری برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی داده شده است اما تاکنون چیزی ندیدیم.

وعده‌های دولت برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی محقق نشد

به گزارش  قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی جزایری امشب در دیدار با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: اقدام نیروهای مسلح در حرفه‌آموزی به نیروهای وظیفه، حرکت بسیار مناسبی بود.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی و انسجام بیشتر همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در جهت حل مشکل بیکاری، افزود: معضل بیکاری به یک تهدید جدی برای جامعه تبدیل‌شده است و در مراسم‌های مختلف و ملاقات با مردم، گلایه‌های زیادی از این بابت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گفت: این مسئله به جوانان القاء شده که برای اشتغال باید صاحب مدرک دانشگاهی شوند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف برای حل مشکل بیکاری باید به حرفه‌آموزی جوانان اهتمام ورزند. با اعتبارات کم و آموزش مشاغل ساده به‌ویژه در روستاها می‌توان شاهد اشتغال بسیاری از جوانان بود. همچنین حرفه‌آموزی باید از دوره دبیرستان آغاز شود.

جزایری بابیان اینکه اشتغال مراکز دولتی به اشباع رسیده است، اظهار کرد: در خوزستان حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر جویای کار وجود دارد و دولت هم تعهدی به اشتغال فارغ‌التحصیلان ندارد.

وی عنوان کرد: وعده‌های بسیاری برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی داده شده است اما تاکنون چیزی ندیدیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.