تربت جام ـ وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه نباید مطالبات مردمی فراموش شود گفت: برخورد مسئولان اجرایی با مردم مطلوب نیست و باید برای حل مشکلات موجود در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

نباید مطالبات مردمی فراموش شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علیرضا آوایی که در جلسه شورای ادرای تربت جام سخن می گفت افزود: بهترین شاخص برای حل مشکلات موجود منویات مقام معظم رهبری است و بیش از هرزمانی برای رفع این مشکلات به وحدت نیاز داریم و تردیدی نداریم که از کرانه های سخت عبور خواهیم کرد همانطور که در دوران دفاع مقدس مشکلات را با همدلی پشت  سرگذاشتیم.

نماینده عالی ریاست جمهور در ادامه افزود: دولت نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نیست و مسئولین باید در این مسیر کار خود را بدرستی انجام دهند تا مطالبات مردمی فراموش نشود و با رضایتمندی مردم از دستگاههای اجرایی از مشکلات ارباب رجوع بکاهند.

وی گفت: در حال حاضر بیشترین شکایات مردمی در دستگاههای اجرایی به خلق و رفتار مسئولان  است تا حکمشان و باید این فرهنگ زشت سازمانی که در همه سیستم های اداری، قضایی و اقتصادی وجود دارد برطرف شود و این فرهنگ مردم را اذیت می کند.

وزیر دادگستری در ادامه اظهار داشت: فلسفه وجودی حکومت جمهوری اسلامی تامین زندگی در جهت عدالت اجتماعی بوده ودر دولت برای کاهش مشکلات با همکاری مجلس اولویت های کاری انجام داده تا هزینه های کشور تنظیم تا به جامعه آسیب وارد نگردد.

وی همچنین به نسل های دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: بچه های جبهه و جنگ نباید فراموش  شود و توجه به این ارزشها پارتی بازی و تبعیض نیست بلکه احترام به مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود.

شایان ذکر است وزیر دادگستری با حضور در تربت جام کارخانه سیمان غرب آسیا را قبل ازاین بطور آزمایشی فعالیت داشت افتتاح کرد و این کارخانه با مبلغ ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار ارزی بعداز ۱۵ سال افتتاح گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.