همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر ایجاد رمپ ویژه توانیابان توسط مالکان مجتمع ها تأکید کرد.

ضرورت ایجاد رمپ ویژه توانیابان در مجتمع های خدماتی رفاهی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار داشت: مالکین مجتمع های خدماتی رفاهی باید نسبت به ایجاد رمپ برای توانیابان اقدام کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: باید امکانات تردد و رمپ های ورودی و خروجی ویژه توانیابان در این مجتمع ها فراهم شود.

رودباری در ادامه به نظارت های مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه کارشناسان بازرسی به شکل برنامه ریزی شده و هفته ای یکبار به اتفاق اعضایی از کارشناسان ادارات ذیربط از مجتمع های ایجاد شده در محورهای استان بازدید می کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان بر نظافت تجهیزات و تأسیسات، بهسازی نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، نظافت و بهداشت غذاخوری ها و ترمیم فیزیکی محوطه مجتمع ها تأکید و تصریح کرد: در ایام نوروز نیز بازدیدهای انجام شده در دو مرحله توسط کارشناسان بازرسی انجام شد که در مرحله اول ایرادها شناسایی و گزارش و سپس طی نامه های تأکیدی برای اصلاح امور اقدام شد.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله دوم نیز کنترل و نظارت نحوه خدمات رسانی برای ایام نوروز اجرایی شد، ابراز داشت: در این مرحله حدود ۴ هزارو ۸۰۰ نفرساعت در مراحل متعدد بازدید انجام شد.

رودباری اضافه کرد: در مکاتبات متعدد و پیگیری از مالکین مجتمع ها خواسته شد تا هر چه سریع تر نسبت به مشکلات موردی اعلام شده اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.