اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با توسعه کیفی می توان به موفقیت های زیادی در ناجا دست یافت، گفت: برای اینکه چنین توسعه ای رخ دهد و بهره وری افزایش باید باید جاده آموزش را به آزاد راه تبدیل کنیم.

موفقیت ناجا در گرو توسعه کیفی است

 به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: اگر هر جامعه و کشوری بخواهد راه  صلاح، رستگاری و پویایی را  بپیماید، باید بر روی نخبگان و اساتید تمرکز داشته باشد چرا که بی تردید مسیر رشد و بالندگی هر جامعه ای  از این شاه راه عبور می کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، آینده هر سازمان و کشوری در گرو پویایی جامعه اساتید و معلمان است و نمی توان نقش تاثیرگذار و تعیین کننده اساتید و معلمان را نادیده گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان  احترام به معلمان و اساتید را  احترام به علم و ارزش ها دانست و  تصریح کرد: در آیات و روایات تاکیدات فراوانی بر لزوم دنبال کردن علم و تکریم اساتید و معلمان شده است؛ تا آن جایی که به دنبال علم رفتن با به دنبال عبادت رفتن  مقایسه شده است.

وی با بیان اینکه نقشه راه هر تدریس، طرح درس است گفت: چهارچوب را طرح درس تعیین می کند و اگر طرح درس مکتوبی نداشته باشیم بر اساس ذهنیات حرکت می کنیم و امکان دارد به نتیجه نرسیم.

سردار معصوم بیگی اساتید را مهمترین رکن آموزش عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در سال های گذشته، آموزش به عنوان اولویت مهم نیروی انتظامی کشور بود و امسال نیز در  انتظامی استان، اهتمام ویژه ای بر موضوع آموزش شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: آموزش جزو مهم ترین مؤلفه های موفقیت در ماموریت های ناجا به شمار می آید و می تواند توان نیروها را در انجام موفق ماموریت هایشان چندین برابر ارتقاء دهد.

وی تاکید کرد: اگر توسعه کمی سازمان با محدودیت مواجه است، می توان این محدودیت را با توسعه کیفی جبران کرد و به  موفقیت های زیادی نیز دست یافت.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: برای این که توسعه کیفی در سازمان  رخ دهد و بهره وری افزایش یابد بایستی جاده آموزش را به آزاد راه تبدیل کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان اظهار کرد: برای تقویت آموزش در نیروی انتظامی محدودیت خاصی نداریم و معتقد هستیم هرچقدر برای آموزش سرمایه گذاری کنیم این سرمایه ها به هدر نخواهد رفت.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۷۷ هزار و ۵۶۰ عدد لولای پمپی و مگنت، ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۸۰ عدد توپ فوتبال فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به توقیف کامیون و دستگیری راننده در این رابطه، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال اعلام شده است.

کشف ۴ کیلو تریاک درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۴ کیلوگرم تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

دستگیری ۳ سارق و مالخر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر اموال مسروقه داخل خودرو و کشف ۱۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد و اظهارکرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در یکی ازمحلات شهر اصفهان به فردی که در حال انتقال یک باطری خودرو بود مشکوک شدند.

سرهنگ حسن یاردوستی گفت: با توجه به اظهارات ضد ونقیض این فرد از او بازجوئی شد که به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال اموال داخل خودرو با همدستی فرد دیگری و فروش به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ یاردوستی از دستگیر مالخر و همدست سارق خبر داد و گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از قرار دادن وسایل با ارزش وگران قیمت در داخل خودرو خودداری کنید.

کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در دهاقان

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف تعداد یک هزار و ۲۸۸ نخ سیگار خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دهاقان طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد یک هزار و ۲۸۸ نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ پریشانی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

دستگیری سارق حرفه ای منازل در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان نجف آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا خدادوست افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت ۱۲۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهیزید و همچنین از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب های ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان داشته باشید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با سامانه تلفن ۱۱۰ تماس بگیرید.

دستگیری سارق لاستیک های خودرو در لنجان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری یک سارق لاستیک خودرو و کشف ۴ حلقه رینگ و لاستیک خارجی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا افشاری در این باره اظهارکرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت لاستیک خودرو در شهرستان لنجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ فولادشهر پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را که با یک دستگاه سواری ۲۰۶ سرقت می کرد شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده به سرقت ۴ حلقه لاستیک و رینگ اسپرت در شهرستان لنجان اعتراف کرد.

سرهنگ افشاری در پایان از تحویل سارق به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت : مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.