کرج- رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه بین المللی دیزین یکی از بهترین و استانداردترین پیست های کشور و خاورمیانه محسوب می شود گفت: بستر لازم برای بهره مندی تمام مردم البرز از این فضای طبیعی ورزشی فراهم شود.

بستر لازم برای بهره مندی همه البرزی ها از پیست دیزین فراهم شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید عبدی افتخاری صبح امروز شنبه در مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز که با حضور فعالان این ورزش برگزار شد اظهار کرد: فدراسیون اسکی نگاهی ویژه به البرز  و ظرفیت های بالای اسکی در آن دارد.

وی با اشاره به اینکه البرز دارای قهرمانان بزرگی در اسکی کشور است گفت: متاسفانه در سالهای اخیر موضوع استعدادیابی کمتر مورد توجه کرقرار گرفته که این موضوع می تواند در آینده تبعات منفی داشته باشد.

افتخاری خواستار بهره مندی عموم مردم البرز از ظرفیت های موجود در پیست بین المللی دیزین شد و گفت: علاوه بر مردمان ساکن در منطقه ولایت رود دیگر ساکنان البرز نیز باید از این ظرفیت بالا در ابعاد همگانی و قهرمانی بهره مند شوند.

رییس فدراسیون اسکی کشور پیست بین المللی دیزین را یکی از بهترین و استانداردترین پیست های کشور و منطقه خاور میانه دانست و گفت: این ظرفیت بالا باید بیش از پیش در استان البرز مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به موضوع اشتغال اسکی بازان به عنوان یک دغدغه جدی اشاره کرد وگفت: انتظار می رود در این بخش نیز شاهد تلاش بیشتر هیئت استان و اداره کل ورزش البرز باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.