قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 2 شرور خیابانی که از گردانندگان باند معروف به اسب بودند و مرتکب زورگیرهای خشن از شهروندان می شدند خبر داد.

انهدام باند اسبهای خشن مشهد

به گزارش قدس انلاین ، سرهنگ «اکبر آقا بیگی» با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره شرارت های خیابانی و زورگیری های خشن در محدوده بلوار  مصلی و رستمی مشهد دستورات لازم به سرکلانتری ششم پلیس مشهد برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری مصلی در اجرای این ماموریت ضربتی به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی عاملان این شرارت های خیابانی که از گردانندگان باند معروف به اسب بودند شد.
سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت های پوششی این 2 متهم 25 ساله که دارای سوابق کیفری نیز هستند را در حالی که قصد سرقت داشتند و در هنگام دستگیری نیز مقاومت نشان می دادند را در اقدامی ضربتی به دام انداختند.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تحقیقات از این 2 شرور زورگیر برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنها ادامه دارد و از شهروندانی که از این 2 متهم شکایت دارند توصیه می کنیم هر چه سریع تر به کلانتری مصلی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.