قدس آنلاین: مرکز تخصصی تئاتر کودک هم زمان با صدمین سالگرد تولد باغچه بان همراه با تجلیل از داوود کیانیان در مشهدگشایش یافت.

گشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک در مشهد

به گزارش قدس آنلاین مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، در مراسم گشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک در مشهد گفت:این مرکز تخصصی می‌تواند نقطه آغاز طرح کانون مدرسه باشد؛ بعضی آثار هنری می‌تواند نقطه عطف برای زندگی کودکان باشد چرا که آن‌ها اثرپذیری بالایی از آثار هنری دارند.

دکتر فاضل نظری افزود: این مرکز باید با تبدیل شدن به مرکز فکر و ایده بتواند توسعه یابد، چرا که به تنهایی پاسخ‌گوی نیاز فرهنگی و هنری کودکان در مشهد نیست.

در مراسم گشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک در بلوار فکوری مشهد که جمعی از مسؤلان کشوری، هنرمندان و هنردوستان حضور داشتند مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، با اهدای لوح یادبود و حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، با اهدای تابلوی نفیس از سال ها فعالیت هنری و تلاش بی وقفه داوود کیانیان تجلیل کردند.

داوود کیانیان، در سخنانی با گرامیداشت یاد هنرمندان پیش کسوت تئاتر خراسان از آمــوزش و پرورش، حوزه هنری، آستان قدس و همه مراکز فرهنگی شهر خواست  در ادامه اجرای طرح گشایش مرکز تخصصی تئاتر کودک، یکی از سالن  های خود را به تئاتر کودک و نوجوان اختصاص دهند.

داوود کیانیان از زبان رئیس شورای شهر مشهد، خبر ساخت "مجتمع تئاتر مشهد" را اعلام کرد و افزود: در مشهد صاحب اولین تئاتر کودک، بیشترین انتشارات کودک و بیشترین هنرمندان در این عرصه هستیم اما با وجود همه این داشته ها، خانه تئاتر نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.