قدس انلاین : معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: باید نواقص خدمات رسانی شایسته به معلولان رو به روز کاهش یابد.

نواقص موجود برای خدمات رسانی به معلولان برطرف شود

محمد مقدوری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مناسب سازی  خراسان رضوی اظهار کرد: باید احساس و درک صحیحی از مشکلات حضور معلولان در جامعه شکل گیرد و نواقص موجود در خدمات رسانی به آنها کاهش یابد. 

وی ادامه داد :نظارت فنی بر روند مناسب سازی  باید توسط تیمی متشکل از نمایندگان دستگاه های مربوطه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان و دفترفنی استانداری انجام شود.

در ادامه جلسه  مدیر کل بهزیستی استان نیز تصریح کرد: خراسان رضوی در نیمه دوم سال گذشته رتبه نخست کشور را در مناسب سازی محیط برای تردد معلولان کسب کرده است.

حمید رضا پور یوسف افزود:با توجه کسب ۱۰۰ امتیاز در ارزشیابی برای اولین  مرتبه در کشور توانسته ایم امتیاز کامل را در بین تمامی استان ها کسب کنیم که این مهم  بیانگر حمایت ویژه از تردد معلولان در شهرهای خراسان رضوی به ویژه کلانشهر مشهد است. 

در این جلسه همچنین پیشنهادات مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی مبنی بر کنترل ضوابط مناسب سازی در مرحله صدورپروانه و پیمانکار در تمامی پروژه های مشارکتی مشهد،کنترل این ضوابط در طرح هادی روستاها، اولویت بندی مناسب سازی محیط های اداری و برگزاری دوره های آموزشی برای مهندسان به تصویب ستاد مناسب سازی استان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.