همدان - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همدان از آزاد سازی حریم راه محور امامزاده محسن با رضایت کامل مالکان خبر داد.

آزادسازی حریم راه‌ها در محور امامزاده محسن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی در گفتگویی اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمرانه نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای روستاهای توییجین و وفرجین، رضایت مالکان نسبت به تحویل عرصه را جلب کرده و عملیات آزادسازی و تعریض حریم راه های این روستاها اقدام شد.

وی افزود: این آزادسازی در محور امامزاده محسن، حد فاصل روستای توییجین تا وفرجین به طول دو کیلومتر بوده است.

ابراهیم خانی با بیان اینکه این محور مسیر گردشگری و توریستی است، یادآور شد: این اقدام به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال عموم مردم و به ویژه مسافران انجام شده است.

رییس اداره راهداری همدان ادامه داد: پاکسازی و آزادسازی حریم جاده ها موجب افزایش ایمنی تردد در راه های مواصلاتی شده و در ارتقای ایمنی استفاده کنندگان از جاده نقش بسزایی دارد و آمار تصادفات را به طور محسوسی کاهش می دهد.

ابراهیم خانی اضافه کرد: از این رو تمام اقدامات ‌برنامه ریزی شده و در دست انجام، به منظور آماده‌سازی جاده‌هایی ایمن برای عموم مردم است.

این مسئول به اصلاحات و تغییرات سازنده‌تری که در حال بررسی و اجرا در بیشتر محورها به‌ویژه راه‌های روستایی است، اشاره و خاطرنشان کرد: اقداماتی نیز در همین راستا در دستور کار است که به زودی اجرایی می شود.

ابراهیم خانی در ادامه از تمامی عوامل که در تسریع و انجام این امر همکاری لازم را داشتند، قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.