قدس آنلاین: به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی؛ فعالان و نخبگان بین‌المللی توسط آستان قدس رضوی گردهم می‌آیند.

فعالان و نخبگان بین‌المللی گردهم می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا کحلکی اظهار داشت: گردهمایی نخبگان و فعالان بین‌المللی دارای طرح، ایده و برنامه در حوزه بین‌الملل به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی گفت: این مرکز به منظور فراهم کردن بستر تبادل‌نظر و نیز استفاده از ظرفیت فعالان بین‌المللی این گردهمایی را تدارک دیده است.

کحلکی با اعلام اینکه در این گردهمایی شخصیت‌هایی از دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و مراکز بین‌المللی حضور دارند، اظهار کرد: قرار است در گردهمایی فعالان و نخبگان بین‌المللی، برنامه‌های مرکز امور بین‌الملل به اشتراک نظر گذاشته شده و از آن‌ها نظرسنجی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در نظر دارد از توان این نخبگان بهره گرفته و از ظرفیت‌های تخصصی آن‌ها برای انجام امور مربوط به فعالیت‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی استفاده کند.

رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در پایان یادآور شد: این گردهمایی هشتم خردادماه در فضایی صمیمانه با حضور حداقل ۳۰ نفر از نخبگان بین‌المللی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.