قدس آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به آبستراکسیون شماری از نمایندگان در جلسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: توقع ما این است که اگر کمیسیون امنیت ملی سوالی دارد آن را مطرح کند.

آماده همکاری با مجلس درباره لویح ۴ گانه هستیم/بجای آبستراکسیون از ما سؤال کنند

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: ما از لوایح خود دفاع می‌کنیم زیرا دولت این لوایح را با کارشناسی دقیق تهیه می‌کند. این لایحه هم در قوه قضاییه و هم در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح و درباره آن اظهارنظر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما کاملا آماده‌ایم تا به این سوالات پاسخ داده و دغدغه‌های نمایندگان را رفع کنیم، ما کاملا آماده همکاری با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستیم.

امیری درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس و انتخاب مجدد علی لاریجانب به عنوان رئیس مجلس هم با بیان اینکه خود نمایندگان مجلس تشخیص دادند که لاریجانی را مجدد به عنوان رییس و پزشکیان و مطهری را به عنوان نواب رییس انتخاب کنند، اظهار داشت: به رییس و نواب رییس مجلس بابت این انتخاب تبریک عرض می‌کنم.

امیری با اشاره به اینکه انتخابات رییس و نواب مجلس یک مساله داخلی است و مربوط به خود نمایندگان مجلس است، بیان داشت: طبیعتا دولت هیچ مداخله‌ای در این زمینه نداشته است.

وی افزود: توقع داریم کماکان تعامل دولت و مجلس فزآینده شود زیرا در این شرایط به همکاری سه قوا نیاز داریم. ما تلاش می‌کنیم که تعاملات دو قوه را ارتقا ببخشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.