بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: باید تمام نواقص انبارهای گندم در راستای سیاستگذاری خرید گندم طی نشستی با نمایندگان فرمانداری ها به زودی برطرف شود.

نواقص انبارهای گندم خراسان شمالی برطرف شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در جلسه کارگروه هماهنگی خرید گندم استان اظهار داشت: باید با ارائه برنامه ای سه ساله تمام ظرفیت انبارهای گندم بخش دولتی و هم خصوصی مورد ارزیابی قرار گیرد تا در راستای برطرف کردن چالش های موجود بتوانیم راهکارهای موثری را ارائه دهیم و برنامه جامعی را تدوین کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر خرید گندم باید با پند گرفتن و کسب تجربه از بقیه استان ها بتوانند چالش ها و کمبودهای موجود را احصاء کنند ضمن اینکه تجهیز انبارهای گندم نیز باید در شأن هر شهرستان باشد و این امر همراهی تمام دستگاه های ذی ربط را می طلبد.

پورعیسی در بخش دیگر سخنان خود بر ارائه بارنامه توسط  کامیون های حمل گندم تاکید کرد و افزود: درصورت داشتن بارنامه از مبدا، رانندگان مشمول تخفیف ۲۰ درصدی خواهند شد و علاوه بر آن در طول مسیر بیمه و امنیت نیز دارند.

در این کارگروه مقرر شد معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی، تعاون روستایی و شرکت غله حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت مراکز خرید گندم را با رعایت حداقل استاندارد های مورد نیاز مورد بررسی قرار دهند و همچنین اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، تمهیدات لازم را برای حمل و نقل غله و کلزا فراهم آورد و برای صدور بارنامه در مبدا نیز اقدامات لازم انجام شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.