قدس انلاین : رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی از برپایی مراسم احیاء ویژه کودکان و نوجوانان در شب‌های قدر در واحد کبوترانه و رواق درالهدایه حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر ویژه کودکان و نوجوانان در حرم رضوی
ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم مهدی حسن‌زاده گفت: در شب‌های قدر برنامه‌های متنوع و مختلفی ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که برگزاری احیاء و قرآن به سر گرفتن از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه این برنامه از ساعت ۲۲ در واحد کبوترانه واقع در باب‌الهادی (ع) برگزار شد و تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه یافت تصریح کرد: در این ویژه‌برنامه آموزش قرآن، آداب زیارت، صلوات خاصه حضرت رضا (ع)، داستان‌های مرتبط با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ، احکام نماز، وضو در قالب قصه، پویانمایی عزاداری، سینه‌زنی و قرآن به سر گرفتن برای کودکان اجرا شد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: آشنایی کودکان با قرآن و مفاهیم دینی، آسوده خاطر بودن والدین در هنگام مراسم احیاء و تشویق کودکان برای حضور در مراسم‌های مذهبی، برخی از اهداف این برنامه‌ها بود.

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم مهدی حسن‌زاده افزود: برنامه شب احیاء ویژه نوجوانان به همراه برنامه عزاداری در رواق دارالهدایه تدارک شده که از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.