بندرعباس ـ معاون آموزش متوسطه و فنی ناحیه یک بندرعباس از موفقیت ۸ دانش آموزعضو پژوهشسرای دانش آموزی این ناحیه دراولین مرحله ی المپیاد نانوی کشورخبرداد.

موفقیت دانش آموزان هرمزگانی در المپیاد نانوی کشور
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس،اسحاق جلالی معاون آموزش متوسطه وفنی ناحیه یک بندرعباس اظهار داشت :در این آزمون که باحضور یکهزار و ۸۷  دانش آموز ازسراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار گردید ،از۱۳ منتخب استانی،۸ نفر عضو پژوهشسرای شهید اصغر قاسمی ناحیه یک هستند.

وی بابیان اینکه جمعیت شرکت کننده در مرحله ی اول این المپیاد در سراسر کشور ۱۸ هزار و ۵۱۹ دانش آموز اعلام شده است اذعان داشت: از این تعداد ۳۰۰ نفر به مرحله ی دوم که شامل آزمون جامع تستی تشریحی است و در نیمه دوم تیرماه برگزار  می شود، راه خواهند یافت.

جلالی خاطرنشان کرد:طی اردوی ۱۵ روزه ای که در شهریور ماه ۹۷ برگزار خواهد شد،تعداد ۳۰ منتخب از مرحله ی دوم  در آخرین مرحله ی المپیاد برای دستیابی به مدال های برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است  دانش آموزان نانویی افتخار آفرین از متوسطه اول و دوم پژوهسرای ناحیه یک را ابوالفضل باقرزاده همائی پایه دهم دبیرستان شهیدحقانی؛سیده کیاناقریشی پایه دهم دبیرستان فرزانگان ؛محمدرضامیرزاده پایه دهم دبیرستان شهیدحقانی  ؛آریافرزانه فردپایه یازدهم شهیدحقانی ؛مریم رضایی تازیانی پایه یازدهم نور؛محمدرازخانه پایه دهم شهیدحقانی؛عثمان زارعی دوره پیش دانشگاهی فرهنگ یک و علی رفیعی پایه یازدهم شاهد مرحوم آخوندی تشکیل می دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.