اراک- استاندار مرکزی گفت: ٨٠ دستگاه کمباین طی ٢ ماه گذشته به فروش رسید و تلاش می شود تا پایان ٩٧ تولیدات کمباین سازی استان ١٠٠ درصد رشد داشته باشد.

فروش ۸۰ دستگاه کمباین طی ٢ ماه گذشته

 به گزار ش خبرنگار قدس آنلاین ،سید علی آقازاده در جریان بازدید از شرکت کمباین سازی اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور و استان مرکزی شاهد اثربخشی این سیاست ها در کارخانجات استان مرکزی خاصه کمباین سازی هستیم .

آقازاده افزود: کارخانه کمباین با تولید روزانه یک دستگاه کمباین به چرخه تولید بازگشته است،طبق تصمیمات اتخاذ شده تصمیم بر این است در ٩ ماه باقی مانده تا پایان سال تولید کمباین در کارخانه به روزانه ٢ دستگاه افزایش یابد و حدود ٧٠٠ دستگاه تولید سالانه به تحقق برسد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده ظرف ٦ ماه گذشته توسط مجموعه مدیریتی استان مرکزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تیم مدیریتی شرکت کمباین سازی و نتیجه بخش بودن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: طی ٢ ماه گذشته بیش از ٨٠ دستگاه کمباین آماده در شرکت که به دلیل اختلال بازار برای فروش معطل مانده بود با پیگیری های لازم و سیاستگذاری ها در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به فروش رسید .

استاندار مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر در کشور نیاز به جایگزینی ٨ هزار دستگاه کمباین وجود دارد و با حمایت های دولتی می توان در راستای جایگزینی این تعداد کمباین، این شرکت را مورد حمایت و تولید بیشتر قرار داد .

آقازاده با اینکه سالانه به دلیل فرسودگی کمباین های موجود در کشور بیش از ٨٠٠ هزار تن گندم ضایع می شود و از دست می رود گفت: قطعا با نوسازی این ناوگان ٨٠٠ هزار تن گندم به چرخه تولید باز  گردد که در جهت افزایش بهره وری موثر خواهد بود .

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه کمباین سازی با حمایت های استان و تیم مدیریتی شرکت تاکنون عملکرد خوبی داشته و درآمد قابل قبولی کسب کرده است، این شرکت تمامی تولیدات خود را به فروش رسانده است و امید است تا پایان سال ٩٧ تولیدات این کارخانه به ١٠٠ درصد رشد برسد و شاهد فعالیت موثر در یکی از کارخانه های قدیمی، اما با بازدهی بالای استان باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.