سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود تیمش به مرحله بعدی جام جهانی یک دغدغه بزرگ دارد.

دغدغه بزرگ کی‌روش برای جدال با یاران رونالدو و یک پیش‌بینی خنده‌دار

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر مراکش و شکست آبرومند برابر اسپانیا حالا امیدوار است که با پیروزی برابر پرتغال به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کند. شاگردان کاررلوس کی روش تمرینات خود را برای این دیدار حساس در مسکو پیگیری می کنند.

درحالی که پیش از جام جهانی نظرات و دیدگاه های متفاوتی در مورد نتایج تیم ملی وجود داشت اما بعید به نظر می رسد تعداد افرادی که این نتایج را پیش بینی می کردند خیلی زیاد باشد. بردن مراکش هر چند برای خیلی ها قابل تصور بود اما شکست سخت و نزدیک برابر اسپانیا را کمتر کسی پیش بینی می کرد. 

با این حال تیم ملی ایران کاری کرد که بسیاری از رسانه های معتبر دنیا به تمجید آن پرداختند. حالا شاگردان کارلوس کی روش در آستانه صعود هستند و با پیروزی برابر پرتغال این اتفاق شیرین و تاریخی رقم خواهد خورد. 

هر چند پرتغال تیم خوب و قدرتمندی است اما نمایشی که بازیکنان ایران برابر اسپانیا داشتند اعتماد به نفس آنها را بالا برده و همه امیدوارند در این دیدار به یک نتیجه خوب دست پیدا کنند. 

قطعا در دو بازی قبلی نقش کارلوس کی روش غیرقابل کتمان است. این مرد پرتغالی با تفکرات درست و اصولی که داشت باعث رقم خوردن دو نتیجه خوب شد. حالا او تدبیر ویژه ای برای بازی با پرتغال در نظر گرفته است. البته او دغدغه بزرگی به نام کریستیانو رونالدو دارد.

کی روش درباره مهار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال گفت: فرمول جادویی برای متوقف کردن رونالدو این است که فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال او را در زمین نگذارد ولی این اتفاق نمی افتد. او چنین ریسکی نمی کند چرا که خنده دار می شود.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: موضوع اصلی این است که تیم ها با فداکاری و جان‌فشانی بزرگ قادر خواهند بود بازیکنان بزرگ را متوقف کنند.

به گزارش قدس آنلاین، کی روش که برای دو بازی قبلی تدابیر کارسازی را در نظر گرفته بود این بار هم در حال اجرا کردن نقشه هایش در تمرینات است و بعید نیست تمرین تیم ملی را پشت درهای بسته برگزار کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.