۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 607005

اهواز_ اسفندیار رنجبری، هنرمند و خواننده مشهور بختیاری، روز گذشته به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های شهرکرد دار فانی را وداع گفت.  

خواننده «آهای گل» درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، این هنرمند و خواننده به نام خوزستانی که اصالتا از بختیاری‌های شهرستان اردل از توابع استان چهارمحال‌ و بختیاری بود در سال ١٣٣٢ به دنیا آمد و در سال ١٣٦٠ با اجرای ترانه‌های‌ "گویل بهاره" و "آهای گل" شهرت یافت.  

در همین حال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با ارسال پیامی درگذشت اسفندیار رنجبری را به خانواده وی و جامعه فرهنگ و هنر استان خوزستان تسلیت گفت.  

محمد جوروند در این پیام آورده است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر تلخ دیگری جامعه هنری استان را اندوهگین کرد. خاموشی هر ستاره از آسمان فرهنگ و هنر اندوه بزرگی است که اندک فرصت با یکدیگر بودن را به ناگواری یادآوری می‌کند.  

زنده‌یاد رنجبری یکی از هنرمندان برجسته پیشکسوت و پرتلاش خوزستان است که قطعا درگذشت وی ضایعه‌ای اسفبار برای جامعه موسیقی این استان است. بی‌شک صدای زیبا و دلنشینش وی تا همیشه در اذهان مردم خوزستان به یادگار باقی خواهد ماند.  

فقدان این بزرگمرد برای جامعه هنری خوزستان غمی جانکاه و سترگ است ولی انسان در برابر تقدیر و مشیت حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا ندارد.  

این جانب ضمن همدردی با خانواده، دوستان و آشنایان آن زنده یاد و تسلیت به قوم بزرگ بختیاری، این ضایعه را به اهالی فرهنگ و هنر خوزستان تسلیت عرض می‌نمایم.  

خداوند متعال روح پاک و خالصش را با ائمه اطهار محشور نماید و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. » 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.