قدس آنلاین:آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، جمعی از روسای واحدهای دانشگاهی استان، امام جمعه، معاون فرماندار و تنی چند از مسئولان، استادان و کارکنان در سالن شهید مدرس این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر معرفی شد

در این مراسم از خدمات دکتر محمد جعفری رئیس سابق واحد کاشمر قدردانی و دکتر سید محمدجواد موسوی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش آنا، امام جمعه کاشمر در این جلسه با قرائت فرازهایی از خطبه پنجم نهج البلاغه از مدیران خواست تا در راه خدا به مردم خدمت کنند و آلوده نفس نشوند.

حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی که ریاست دفتر فرهنگ اسلامی واحد کاشمر را در کارنامه دارد با قدردانی از خدمات دکتر جعفری برای دکتر محمدجواد موسوی آرزوی موفقیت کرد.

علی برمکی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کاشمر در این نشست خواهان همکاری هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در امر کمک به پیشرفت و توسعه کاشمر شد و ابراز امیدواری کرد که در دوران دکتر موسوی شاهد توافق‌های بیشتری برای همکاری فیمابین دانشگاه و ارکان مدیریتی شهرستان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم عمر مسئولیت ها را کوتاه خواند و از روسای واحدها خواست به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند بیشترین خدمات را به ایران اسلامی داشته باشند.

دکتر مهدی ملک نژاد تغییر و تحول در مدیریت های دانشگاه ها را طبیعی دانست و ابراز کرد: از وجود مدیران فعالی مانند دکتر جعفری در سنگری دیگر بهره خواهیم برد.

جعفری در این مراسم با ارائه گزارش کاری از دوران مدیریتی خود اظهار کرد: خود را مرهون الطاف اساتید و کارکنان می دانم. ۲۴ سال گذشته سعی کردم در این واحد با رعایت قوانین انجام وظیفه کنم. اکنون خوشحالم که سکان هدایت این مجموعه را به همکاری مدیر و مدبر واگذار می کنم.

موسوی نیز به ارائه نقشه راه خود با توجه به اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و خواهان همراهی و همکاری اساتید و همکاران و دانشجویان و ارکان مدیریتی شهرستان شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و یک هدیه از خدمات محمد جعفری قدردانی و حکم سرپرستی دکتر جوادموسوی به وی اهدا شد. شرکت کنندگان در این آیین قبل از حضور در این مراسم بر مزار شهدای گمنام حاضر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.