قدس انلاین : نایب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌رضوی گفت: تعداد اتومبیلرانان و موتورسواران خراسان‌رضوی با افزایش قیمت‌های ابزاری مانند لاستیک که به یک میلیون تومان رسیده کاهش یافته است.

اتومبیلرانان خراسان‌رضوی با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند
معصومه زارعی  اظهار داشت: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی روزهای دوشنبه و جمعه را به اجرای تمرینات ورزشکاران اختصاص داده است، این هیئت در انتظار اعلام آغاز مسابقات از سوی فدراسیون بوده و آمادگی کامل را برای شرکت در مسابقات کشوری دارد.

نایب رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان رضوی گفت: ورزشکاران تازه‌کار باید تحت آموزش باشند و هنوز نمی‌توانند ورزش‌های پرخطر را انجام دهند، اما چند ورزشکار حرفه‌ای در بخش بانوان فعالیت می‌کنند و برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می‌شوند.

زارعی با اشاره به مخارج بالای ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری خاطرنشان کرد: این رشته هزینه‌‌های بسیاری داشته و تمامی افراد نمی‌توانند در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشند، همچنین هزینه‌های ورزشکاران در مسابقات برعهده خود آنها بوده اما در صورت مدال‌آوری، هیئت 60 درصد از هزینه‌ها را تقبل می‌کند.

وی تصریح کرد: ورزشکار نباید به هزینه‌های آن توجهی داشته باشد و باید جهت کسب تجربه به مسابقات اعزام شود؛ چرا که احتمال مدال‌آوری در مسابقات کشوری با جمعیت زیاد سایر استان‌ها کم است و در صورتی که به این مورد اهمیت دهد اما مقامی کسب نکند و هیچ مبلغی دریافت نکند امید خود را از دست می‌دهد.

زارعی عنوان کرد: در حال حاضر هیچ اسپانسری حتی از بخش آقایان حمایت نمی‌کند، وضعیت از گذشته نامناسب‌تر شده و تعداد ورزشکاران کاهش یافته است، با بالا رفتن قیمت دلار، ماشین‌های خارجی گرانقیمت‌تر از گذشته شده و حتی ماشین‌های ایرانی برای تعویض چهار لاستیک باید یک میلیون تومان پرداخت کند، این در حالی است که در چند روز گذشته قیمت چهار لاستیک 400 هزار تومان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.