قدس انلاین : سرپرست فرمانداری مشهدگفت: مدیران شخصا فرآیند خدمت‌رسانی را بررسی کنند و از پشت میزهای خود بلند شوند؛ مدیران باید وقت بگذارند؛ ما امروز شرایطی داریم که احتیاج به کار مضاعف و امید دارد؛ امید تنها با شعار محقق نمی‌شود.

امید تنها با شعار محقق نمی‌شود
 حیدر خوش‌نیت در سومین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در سال 1397 که امروز در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، گفت: مدیران اجرایی در پاسخگویی به مردم نباید تنها به سامانه‌های اداری بسنده کنند، بلکه لازم است از پشت میز خود بلند شده و با حضور در جمع مردم، از مسائل آنان آگاه شوند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد افزود: ما در شرایطی قرار داریم که کار کردن بسیار سخت‌تر شده و در این وضعیت، عنصر مدیریت و خلاقیت لازم است؛ ما انتظار داریم مدیران این شرایط را درک کنند و با این شرایط آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند.

وی با بیان اینکه دشمن ما جنگ خود را از پنتاگون به خزانه‌داری طراحی کرده عنوان کرد: دشمن به دنبال روش‌های غیرمعمولی است تا بتواند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که به تبع این رفتار دشمن، مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد شد؛ دشمن به دلیل دریافت اطلاعات غلط دچار خطای محاسباتی شده است.

خوش‌نیت افزود: رفتار مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که مردم در نظام جمهوری اسلامی پای آرمان‌های نظام هستند؛ در 40 سال بعد از پیروزی انقلاب روزهای بسیار سختی را طی کردیم؛ سال 1360 در فاصله بسیار کوتاه رئیس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس، دولت و هیات دولت را به شهادت رساندند و همه تصور می‌کردند که کار تمام است اما از این غافل بودند که این انقلاب بر پایه خواست و اراده ملی نه اراده شخص بوده و مردم پای خواست خود هستند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد ادامه داد: این خطای محاسباتی مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند که نیاز است با درایت و دقت بیشتری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه به امید نیاز دارد و مردم باید خدمت‌رسانی صحیح را لمس کنند، افزود: دشمن می‌خواهد مشکلات اقتصادی مردم را به نارضایی‌های اجتماعی تبدیل کند و ناآرامی‌های دی‌ماه 96 را تکرار کند.

خوش‌نیت همچنین با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان نظام و حاکمیت و مردم است، گفت که امید با عمل بوجود می‌آید در نتیجه راه تقویت اعتماد ،کار میدانی است تا مردم بدانند که ما نیز از جنس آن‌ها هستیم و سختی‌هایشان را درک می‌کنیم.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد وظیفه اصلی مدیران را ارتقاء سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مدیران مشکلات و بحران‌های دستگاه خود را پیش‌بینی و برای مقابله با آن‌ها طرح داشته باشند؛ سرپرست فرمانداری مشهد منابع تخصیص یافته برای ایجاد اشتغال را سیال دانست و گفت: اگر شهرستانی در مدت تعیین شده نتواند سهمیه‌اش را جذب کند این اعتبارات به دیگر شهرستان‌ها خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مسائل را دغدغه‌مند رصد کنید، عنوان کرد: امروز وظیفه اصلی ما مدیران ارتقای سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی است که در ذیل این ارتقا، امید و نشاط ایجاد می‌شود. مدیران شخصا فرایند خدمت‌رسانی را بررسی کنند و از پشت میزهای خود بلند شوند؛ مدیران باید وقت بگذارند. ما امروز شرایطی داریم که احتیاج به کار مضاعف و امید دارد. امید تنها با شعار محقق نمی‌شود.

خوش‌نیت با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد که فاصله‌ و بی‌اعتمادی بین مردم و حاکمیت ایجاد کند، تصریح کرد: ما باید این اعتماد را حفظ کنیم؛ راه بازگرداندن اعتماد، ایجاد امید است و برای ایجاد امید باید کار میدانی دیده شود و مردم لمس کنند؛ اگر مردم کار ما را لمس کنند، امیدوار می‌شوند و می‌دانند که ما در کنار آن‌ها هستیم و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و از جنس آن‌ها هستیم؛ مدیران نظام جمهوری از جنس مردم هستند؛ میزها، جلسات و صندلی‌ها نباید بین ما و مردم فاصله ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.