همدان - رئیس شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت رعایت زمانبندی احداث پروژه‌های عمرانی شهری تاکید کرد.

ضرورت رعایت زمان بندی احداث پروژه‌های عمرانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در گفتگویی افزود: با توجه به اینکه احداث پروژه ها و عملیات عمرانی در برخی از معابر سبب کندی عبور و مرور و رکود سرمایه شده، باید این پروژه‌ها به سرعت و بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود و هر چه سریعتر این پروژه ها به چرخه خدمات رسانی بپیوندند.

مولوی با بیان اینکه احداث پروژه‌های عمرانی بدون شک در جهت رفاه حال عمومی و توسعه پایدار صورت می‌گیرد، اضافه کرد: صبر و همکاری شهروندان با مجریان این پروژه‌های عمرانی بسیار موثر است چرا که برای ایجاد توسعه پایدار در شهر جراحی ها نیاز بوده است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی نقش بسیار مهمی در توسعه و بالندگی شهر دارند لذا شهرداری باید اجرای این گونه پروژه‌ها را جزء اولویت‌های کاری خود دانسته و بی منت برای تحقق آنها زحمت بکشد.

مولوی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های عمرانی شهر نیاز به اعتبارات ملی و استانی دارد، افزود: تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی از جمله پل سردار شهید همدانی لازم است که در این زمنیه در راستای جذب این اعتبارات با کمک و همکاری مدیریت ارشد و نمایندگان استان اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام یادآور شد: لازم است احداث پروژه‌های عمرانی جدید ممنوع شده و اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه کاره باشد تا از این طریق سرمایه‌های راکد نیز به بهره‌برداری برسند و شهر رونق جدید و جدی بگیرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.