بندرعباس ـ مدیر کل بنادر و دریانوردی گفت: استفاده از نیروهای کارآزموده و آموزش دیده در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع از یک سو ضمن تسهیل امور مراجعین حسن شهرت را برای یک مجموعه بهمراه خواهد داشت واز سوی دیگر رضایتمندی و اعتماد عمومی که مهمترین اصل و بزرگترین سرمایه یک سازمان است را محقق می کند .

رضایت  مراجعین و اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه یک سازمان است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "اله مرا د عفیفی پور "مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز گذشته ۴ تیرماه در مراسم افتتاح یکی از اماکن هفت گانه ای که بمنظور ارائه خدمات در قالب میز خدمت در بندر شهید رجایی جانمایی شده بود گفت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان سازمان پیشرویی که کلیه خدمات خود را بشکل الکترونیکی به  ذینفعان ارائه می نماید در جهت اجرای دقیق کنوانسیونها و مقررات و ضوابط ابلاغی تلاش قابل توجهی نموده است.

عفیفی پور در مراسم آغاز بکار میز خدمت در مجتمع بندری شهید رجایی، تمشیت امور، حفظ حقوق مراجعین، پایبندی و رعایت منشور اخلاق و اداری  و همچنین اجرای دقیق الزامات و مسئولیت های قانونی را از مهمترین مولفه های مشتری مداری در جهت جلب رضایت خدمات گیرندگان برشمرد.

عفیفی پور با اشاره به خدماتی که بشکل کاملاً الکترونیکی در اداره کل بنادر و دریانوردی ارائه می شود افزود: صدور مجوزهای ساخت و ساز، ثبت نام دریانوردان در آزمونها و اعلام نتایج آن، دریافت مانیفست کالا، صدور قبض انبار، صدور پروانه حرکت کشتی ها و غیره خدماتی است که بشکل کاملاً  الکترونیکی و با رعایت دقیق حقوق ذینفعان صورت می پذیرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر لزوم بهره گیری از نیروهای مبرز و آشنا به کار در میز خدمت اظهارداشت: استفاده از نیروهای کارآزموده و آموزش دیده در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع از یک سو ضمن تسهیل امور مراجعین حسن شهرت را برای یک مجموعه بهمراه خواهد داشت واز سوی دیگر رضایتمندی و اعتماد عمومی که مهمترین اصل و بزرگترین سرمایه یک سازمان است را محقق می کند .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بر لزوم پایش مستمر نحوه خدمات رسانی به مراجعین در میزهای خدمت هفتگانه در بندر شهید رجایی  و رفع نواقص احتمالی اشاره کرد و گفت : باتوجه به اهمیت موضوع روزهای سه شنبه شخصاً بشکل دوره ای از ساعت ۱۱الی۱۳ در میزهای خدمت حضور یافته واز نزدیک شنونده درخواستها و نقطه نظرات مراجعین  گرانقدرخواهم بود.

این مقام مسئول گفت: با عنایت به وسعت جغرافیای  بندر ه و گستردگی خدمات و وظایف حاکمیتی به منظور رفاه حال مراجعین در هفت نقطه از بندر میز خدمت جانمایی شده و براساس کارگروهای متشکله ۱۸ نفر از کارکنان با اشرافیت کامل و احاطه به موضوعات در اماکن مستقر می باشند .

وی افزود : سرعت و دقت در انجام امور،کیفیت خدمات، نحوه رفتار با مراجعین پایبندی و رعایت منشور اداری و اخلاقی همچنین اجرای دقیق الزامات و مسئولیت های قانونی از مهمترین مولفه های مشتری مداری و شاخص های ارزیابی عملکرد بر میز خدمت است که توسط ادارات و بخش های ذیربط مورد بررسی و پایش مداوم قرار می گیرد .

اله مراد عفیفی پور با بیان اینکه تمام تلاش خود را مصروف داشته تا از طریق فناوری روز و الکترونیکی کردن خدمات  حضور ارباب رجوع را کاهش دهیم تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و موثر تر، نهادینه شدن ضرورت رضایتمندی مراجعان و اجرای دقیق وظایف شغلی و تکالیف قانونی همواره سرلوحه اقدام تمامی مدیران و کارشناسان این اداره کل اصل مشتری مداری را از  ارجح وظایف فردی می دانیم و به آن پایبندیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.