قدس آنلاین: نایب قهرمان جهانی تیراندازی دانشجویان گفت: حقوق ورزشکاران تیراندازی خراسان رضوی بسیار اندک است، مسئولان برای اجرای تمرینات تیراندازی به ورزشکاران ۱۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

روزانه ۱۰ هزار تومان؛حقوق نایت قهرمانی جهانی دانشجویان از تیر اندازی

به گزارش قدس آنلاین سیدزهرا هاشمی اظهار داشت: از ۱۲ سال گذشته تاکنون در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت‌ می‌کنم و مقام‌های مختلفی در سطوح متفاوت به‌دست آورده‌ام، از اموری که از ابتدا تا کنون انجام داده‌ام می‌توان به کسب مقام‌های متعدد نخست تا سوم کشوری اشاره کرد.

نایب‌قهرمان جهانی تیراندازی دانشجویان گفت: شرکت در مسابقات بین‌المللی و اخذ وردکاپ، شرکت در مسابقات آلمان، ایتالیا، کره‌جنوبی، چین و نظایر آن، به‌دست‌آوری مقام‌ نایب قهرمانی در مسابقات جهانی روسیه، کسب مقام سوم آسیایی در چین، کسب مقام سوم در مسابقات آسیایی تهران و نظایر آن‌ها از افتخاراتی است که تاکنون به‌دست آوردم.

هاشمی خاطرنشان کرد: هر چهار سال یک مرتبه المپیک ویژه تیراندازی برگزار شده که پیش از آن دو مرتبه انتخابی تشکیل می‌شود، مسابقات وردکاپ آلمان در اردیبهشت‌ماه ۹۷ و مسابقات کره‌جنوبی در فروردین‌ماه برگزار شد که در نهایت نایب قهرمان شدم، بنده با مقام دوم برای مسابقات جاکارتا انتخاب نشدم اما متوجه شدم که نفر ششم به این رقابت‌ها دعوت شد.

وی تصریح کرد: هیچ مسئولی دلیلی برای انجام این کار ندارد، آن‌ها می‌گویند مربی‌ از وضعیتم رضایت ندارد در حالی که مربی‌ام کاملاً از نحوه کارم راضی بود، اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی باید از از من جانبداری کند اما دلیل تحقق این امر را پیگیری نکرده است، در واقع حق بنده برای آنها اصلاً اهمیتی ندارد.

هاشمی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ورزشکاران، اخذ حقوق بسیار اندک است، بنده ۳۰ سال دارم و به دلیل مشغله ورزشی بسیار هنوز شغلی ندارم، در صورت اقدام برای یافتن کار موفق نمی‌شوم؛ حقوق ورزشی‌ام نیز کفاف خرج زندگی را نمی‌دهد، در حال حاضر برای هر روز تمرین ۱۰ هزار تومان می‌گیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.