فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری سارق حرفه‌ای ۲۶ ساله در این شهرستان خبر داد.

زمین‌گیر شدن سارق حرفه‌ای در قوچان با تیراندازی پلیس
قدیر مصرخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای تیراندازی در ساعت ۳ بامداد، در یکی از مناطق شهری گفت: اکیپ گشت کلانتری 11 طالقانی در حال گشت‌زنی در بلوار مدرس جنوبی فردی را که در حال باز کردن قفل در یک مغازه لوازم یدکی بود مشاهده و اقدام به دستگیری وی می‌کند.

فرمانده انتظامی قوچان با بیان اینکه این تیراندازی ساکنان بلوار امام رضا(ع) این شهرستان را نگران کرده بود؛ ادامه داد: فرد سارق هنگام مشاهده مأموران نیروی انتظامی با حمله به وسیله چاقو با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که تیم گشتی کلانتری 11 طالقانی به تعقیب موتورسیکلت پرداخت؛ تأکید کرد: بی‌توجهی به دستور ایست پلیس از سویی و احتمال اینکه این فرد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد از سوی دیگر، پلیس را بر آن داشت تا با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دست به اسلحه برده و موتورسیکلت را در بلوار امام رضا(ع) متوقف کند. 

مصرخانی تصریح کرد: راکب ۲۶ ساله موتورسیکلت در این تیراندازی از ناحیه کمر مجروح شد که به وسیله عوامل امدادی به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قوچان با بیان این موضوع که پلیس با تمام توان در راستای ایجاد نظم و امنیت جامعه تلاش خواهد کرد؛ یادآور شد: پلیس مقابله با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را جریحه دار کنند در دستور کار قرار داده و برخورد قانونی و قاطعانه‌ای می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.