قدس انلاین : رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، حرم منور رضوی میزبان همایش جمع خوانی قرآن کریم می‌شود.

حرم منور رضوی میزبان همایش جمع خوانی قرآن کریم می‌شود
حجت‌الاسلام مهدی شجاع اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) حرم منور رضوی میزبان همایش جمع خوانی قرآن کریم در قالب طرح مشکات است.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این برنامه برای دومین سال برگزار می‌شود افزود: این ویژه برنامه مختص دختران و بانوان است و قرار است در صحن حضرت زهرا(س) در روز 23 تیرماه سال جاری برگزار شود.

شجاع در ادامه با بیان اینکه در ایام دهه کرامت نیز ویژه برنامه‌های قرآنی بارگاه منور رضوی طبق سنوات گذشته ادامه پیدا می‌کند اظهار داشت: برای این ایام مسابقات قرآنی مختلفی تدارک دیده شده که از جمله آنها می‌توان به مسابقات آفتاب طوس و فرشتگان آسمانی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه همایش بانوی کرامت نیز ویژه این ایام تدارک دیده شده است افزود: این برنامه نیز در روزهای 23 و 24 تیرماه سال جاری در رواق حضرت زهرا(س) بارگاه منور رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و همچنین ترتیل خوانی از برنامه‌های دیگری است که به صورت مداوم در ایام دهه کرامت در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.