قدس انلاین : رضا سخندان، کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران صبح امروز در میان استقبال اهالی فوتبال خراسان به مشهد بازگشت.

استقبال ویژه مشهدیها از کمک‌داور مشهدی

رضا سخندان، کمک‌داور خراسانی بین‌المللی فوتبال ایران صبح امروز به مشهد بازگشت. وی که به عنوان کمک‌داور در تیم قضاوت ایرانی جام جهانی در کنار فغانی و منصوری حضور داشت، موفق شد در کنار همکارانش با عملکردی خوب، توجه رسانه‌های جهان را به تیم داوری ایرانی جلب کند.

تیم داوری ایرانی با دیدار آلمان-مکزیک در دور نخست مرحله گروهی کار خود را رسما در جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز کردند و در روز ماقبل پایانی مسابقات و با قضاوت رقابت رده‌بندی میان انگلیس و بلژیک به کار خود پایان دادند.
بر اساس آمار منتشرشده در رسانه‌های جهان، تیم داوری ایران بهترین عملکرد را در میان تیم‌های داوری حاضر در جام جهانی داشتند.
رضا سخندان در فرودگاه مشهد و دقایقی پس از ورود به زادگاهش بیان کرد: پس از قضاوت بازی آلمان- مکزیک توجه بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی به تیم داوری ایران جلب شد. به طوری که شرایط به نحوی پیش رفت که پیش‌بینی می‌کردند تیم‌داوری ایران، به عنوان تیم داوری فینال انتخاب شوند.
 وی ادامه داد: از سال 2015 تیم داوری ایران کاندیدای حضور در جام‌جهانی شد. در نتیجه در تورنمنت‌های بسیاری حضور یافتیم و خوشبختانه در تمامی آنها موفق بودیم. 
وی افزود: در نهایت تیم‌داوری ما برای جام‌جهانی انتخاب شد. خدا را شاکریم عملکرد دو تیم داوری و فوتبال ایران در جام جهانی بسیار خوب بود و نام ایران را بر سر زبان‌ها انداختند.
سخندان در خصوص حساس‌ترین قضاوتشان در مسابقات جام جهانی عنوان کرد: مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما رقابت آرژانتین- فرانسه بود که از حساسیت بالایی برخوردار بود.
وی با اشاره به اینکه برای قضاوت بازی فرانسه- آرژانتین در کوتاه ترین زمان ممکن به تیم ما داوری ما خبر داده شد، بیان کرد: ابلاغ‌ها به هر تیم داوری برای قضاوت مسابقات، 6 روز قبل از هر بازی داده می‌شد، اما به تیم داوری ما 3 روز قبل از برگزاری مسابقه اطلاع داده شد که باید دیدار آرژانتین و فرانسه را قضاوت کنیم. خوشبختانه با تمام این اتفاقات اما بدون اشتباه قضاوت کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی سخندان ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
    0 0
    انشاالله سربلند و موفق باشد