قدس آنلاین: تیم سایان سوله مشهد در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور در بازی فینال نتیجه را به‌نماینده شیراز واگذار کرد و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

نائب قهرمانی نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته دو تنیس کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، مسابقات لیگ دسته دو تنیس باشگاه‌های کشور به‌مدت یک هفته و به‌میزبانی هیات تنیس کرمانشاه برگزار شد، این رقابت‌ها روز گذشته با برگزاری دیدار فینال به‌پایان رسید.

 در جریان مسابقات لیگ دسته دو تنیس بانوان، تیم‌های سایان سوله مشهد و پریساتور شیراز در مرحله حذفی با شکست رقیبان خود به‌دیدار پایانی این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

در نخستین مسابقه تیم سایان سوله مشهد با نتیجه 3 بر صفر آزادی کرمانشاه را برد و پرسیا تور شیراز با همین نتیجه از سد هیات تنیس زنجان عبور کرد.

به‌این ترتیب تیم‌های سایان سوله مشهد و  پرسیا تور شیراز برای کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های هیات تنیس زنجان و آزادی کرمانشاه برای کسب عناوین سومی و چهارمی با یکدیگر به‌رقابت پرداختند.

در پایان، تیم‌سایان سوله مشهد با ترکیب هدیه مقدم به‌عنوان مربی - بازیکن  و الهه ظفرخواه به‌عنوان بازیکن با شکست در برابر نماینده شیراز با کسب عنوان نائب قهرمانی به‌کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.