قدس آنلاین:بیش از ٣٥٠٠ نفر در چهار ماهه نخست امسال، در مراکز فنی و حرفه‌ای استان آموزش دیدند که این تعداد شامل افراد ساکن در حاشیه شهر و روستاییان نیز می‌باشد.

 آموزش مهارت برای ٣٥٠٠ نفر از ساکنان حاشیه شهر و روستاییان در مراکز فنی و حرفه‌ای استان

قدس آنلاین:به گزارش قدس آنلاین، افشین رحیمی مدیر کل فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی با بیان اینکه در سال ٩٦، تعداد ١٢٤٢٨٤نفر اموزش مهارتی از مراکز فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی فرا گرفتند گفت:  این تعداد در هردو مراکز دولتی و خصوصی در استان بود که ٥٩٠٠٨ نفر ازین تعداد در بخش خصوصی و مابقی در بخش دولتی اموزش دیدند.
 
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد١٠٢٨نفر درحاشیه شهر مشهد، و حاشیه شهرهای سبزوار و نیشابور و تربت حیدریه اموزش دیدند افزود: اموزش‌های فنی و حرفه‌ای امسال، در جوار دانشگاه، تعداد ٤٠٦٢١ نفر اموزش دیدند، و تعداد ١٠٩٣٦ نفر از روستاییان و عشایر نیز سال گذشته زیر نظر فنی و حرفه‌ای اموزش های فنی حرفهه ای را فرا گرفتند.

 مدیر کل فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی  گفت:در حوزه پادگان ها، در سال گذشته تعداد، ٢٠٥٨٥ سرباز وظیفه را در استان، اموزش دادیم که در قالب قرارگاه مهارت اموزی نام گرفته است.

افشین رحیمی همچنین در خصوص امار اموزش دیدگان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزود:٣٦٢٣١ نفر در چهارماهه اول امسا لدر مراکز فنی و حرفه‌ای استان اموزش دیدند و ازین تعداد ١٧٨٥٢ نفر زن١٨٣٧٩ نفر مرد بودند.

علیرضا داوودی رییس مرکز تخصصی اموزش فنی حرفه‌ای شماره یک مشهد نیز در ادامه نشست گفت:این مرکز ٢٢ کارگاه فعال و بزرگترین مرکز در استان است.

وی افزود: تعداد کاراموزان حاضر دراین بخش٣٧٠ نفر متوسط در هررروز می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.