قدس آنلاین: سخنگوی شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی از بررسی افزایش مدت مجوز تمامی تاسیسات گردشگری از یک به 3 سال در شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری استان خبرداد.

بررسی افزایش مدت مجوزتاسیسات گردشگری از یک به 3 سال

به گزارش قدس آنلاین «فریدجواهرزاده» افزود: در چهارمین جلسه شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی تقاضای دفاتروشرکتهای خدمات مسافرتی استان مبنی بر افزایش مدت اعتبار مجوزآن ها از یک به ۳ سال بررسی شد.

او با بیان این که در حال حاضر مجوزهای تاسیسات گردشگری عمدتا یک ساله است، ادامه داد: این درخواست پس از بررسی کارشناسی در شورای راهبردی سیاست گذاری گردشگری خراسان رضوی با نظر مساعد به معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ارسال وپیشنهاد گردید.

مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: هم چنین در جلسه شورای راهبردی سیاست گذرای گردشگری مقررشد طرح های گردشگری که درکمیته های عالی تخصصی استان همانند کارگروه میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مطرح می شود، پس از بررسی و احصاء مشکلات برای تبیین ودریافت نظرات اعضای شورا در جلسات آتی مطرح شود تا باهدف ساماندهی و بهبود وضعیت موجود راهکارهای لازم به صورت مشورتی دریافت وبه مراجع ذیربط پیشنهاد گردد.

وی هدف از این اقدام را بررسی همه جانبه وضعیت تاسیسات گردشگری استان و سیاستگزاری درمورد چگونگی صدورمجوزها وهمچنین تعادل بخشی به بازار عرضه و تقاضای صنعت گردشگری استان و هدایت سرمایه گذاران و علاقه مندان در جهت افزایش مطلوب بهره وری از اقتصاد گردشگری در استان خواهدبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.