قدس آنلاین: نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار از طرح‌های ناتمامی است که متاسفانه مشکلات اقتصادی کشور در این سال‌ها سبب توقف پیشرفت فیزیکی آن شده است.

۴۰میلیاردریال اعتبار برای تکمیل پروژه استادیوم سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، حسن مقصودیان نماینده مردم سبزواردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ورزشی سبزوار از مهمترین پروژه‌های ورزشی این شهرستان است گفت: این طرح بعد از ۱۲ سال، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این در حالی است که رییس جمهور از اتمام پروژه های نیمه تمام در ششمین سفر استانی خود به این شهرستان خبر داده بود.

 وی گفت: در سال ۹۷ یک اتفاق جدید در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی افتاد که برای نخستین‌بار، قسمتی از بودجه‌های ملی که به شهرستان‌ها اختصاص داشت در اختیار نمایندگان قرار گرفت.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم سبزوار از این اعتبارات ۱۲۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌هایی که انجام شد به ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت که این اعتبارات براساس جمعیت شهرستان است و طبق قاعده رسمی سهم هر نماینده ۵۰ درصد این اعتبار بود و با توجه به اینکه اگر می‌خواستیم این پول را تجزیه کنیم.

 مقصودیان افزود: به هر شهرِ منطقه عددی نه چندان قابل توجه اختصاص می‌یافت و در نهایت کار مفیدی انجام نمی‌شد، با جلساتی که نمایندگان باهم داشتند ۹۰ میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن، ۴۰ میلیارد ریال به استادیوم و ۲۰ میلیارد ریال به تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی اختصاص یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.