قدس آنلاین: کلانتری با اشاره به انتشار خبر مرگ هشت ببر در باغ وحش مشهد گفت: انتشار این خبر کذب آن هم در نزدیکی روز ملی محیط بان تنها می توانست یه خراب کردن این روز کمک کند و باید توجه کنیم که عده ای قصد دشمنی با منافع ملی کشور را دارند.

اجازه توسعه صنایع آب بر در کشور را نمی دهیم/خبر مرگ هشت ببر در باغ وحش مشهد کذب است

به گزارش قدس آنلاین، عیسی کلانتری با اشاره به انتشار خبر مرگ هشت ببر در باغ وحش مشهد گفت: انتشار این خبر کذب آن هم در نزدیکی روز ملی محیط بان تنها می توانست یه خراب کردن این روز کمک کند و باید توجه کنیم که عده ای قصد دشمنی با منافع ملی کشور را دارند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در همایش روز ملی محیط بان در مشهد گفت: باید توجه کنیم  عده‌ای با انتشار اخبار کذب  قصد دشمنی با منافع ملی کشور را دارند.  
 
وی در ادامه با اشاره به به اینکه طبق تصمیمات اتخاذ شده با طرح توسعه صنایع آب بر در کشور موافقت نمی‌شود گفت: هیچ طرحی درباره توسعه صنایع آب بر درون کشور را بررسی نمی‌کنیم، باید توجه کنیم که الگو توسعه غلط، کشور را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

معاون رئیس جمهور افزود:  متاسفانه در حال حاضر با سیاست‌های مصرفی کشور داریم تلاش خود را می‌کنیم که منابع را در نسل خودمان به پایان برسانیم، اما باید توجه کنیم که یکی از اساسی‌ترین حقوق نسل‌های بعد، حفظ منابع ژنتیکی، اعم از گیاهی و جانوری است.

کلانتری گفت: اینکه هر کشوری موظف است ۱۷ درصد از محدوده سرزمین خود را دست نخورده نگه دارد، به دلیل حفظ همین منابع ژنتیکی است و در کشور شما محیط بانان مسئولیت حفظ این منابع ژنتیکی را بر عهده دارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.