۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 611662

رئیس شورای شهر تهران از رضایت این نهاد از عملکرد شهردار پایتخت خبر داد و گفت: انشاءا... آقای افشانی تا پایان این دوره شهردار تهران خواهد بود.

از عملکرد افشانی در شهرداری راضی هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی ظهر امروز و درحاشیه جلسه علنی شورای  شهر تهران  در جمع خبرنگاران با اشاره به این که دیگر  بحث شهردار شدنش کاملاً منتفی است، افزود: آقای افشانی به همان توانی که شورا انتظار دارد در شهرداری فعالیت می‌کند و ما کاملاً از عملکرد ایشان راضی هستیم  وانشاء ا... ایشان تا سه سال دیگر شهردار پایتخت خواهد بود.

وی با اشاره به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعاً مشکلی برای ادامه فعالیت افشانی در شهرداری تهران ایجاد نمی‌شود اما این که با مصوبه یاد شده برای معاونین بازنشسته شهرداری مشکلی ایجاد خواهد شد یا خیر ؟هیچ اطلاعی ندارم.

وی درباره  انتصابات فامیلی در شهرداری تهران هم گفت: این موضوع به دوره 12 ساله مدیریت قبلی بر می‌گردد که ابتدا منتصب شدند بعد فامیل شده‌اند.

وی در ادامه با رد ادعای خرید و فروش پست‌های مدیریتی در شهرداری تهران گفت: این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنیم.اصلا چنین چیزی نیست بنابراین لازم است مواظب بعضی از تخریب‌ها بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.