قدس آنلاین: مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مشهد از انتشار لیست ادارات، سازمان ها و نهادهای این شهر که بهترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته اند خبر داد.

لیست ادارات دارای مصرف بهینه برق در مشهد انتشار یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سیده معصومه مرادی افزود: لیست ادارات و نهادهایی که طی سه هفته گذشته بهترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته اند، امروز در سایت شرکت توزیع برق منتشر شده است.

وی اظهار داشت: مخابرات مشهد، حرم مطهر و آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی، فرمانداری، شهرداری مرکزی و شهرداریهای نواحی هشت، هفت، چهار و ۱۰ مشهد، شرکت پخش فراورده های نفتی، ادارات صنعت، معدن و تجارت، مسکن و شهرسازی، استاندارد، بهزیستی، دیوان محاسبات، ثبت احوال و پست مرکزی مشهد از جمله این ادارات هستند.

وی گفت: معیارهای مصرف بهینه برق و رعایت بخشنامه هیات دولت شامل اطمینان از خاموشی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از اتمام ساعات کار، تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه و استفاده از دیزل ژنراتور در زمان اوج مصرف برق می باشد.

مرادی افزود: با تغییر ساعات کار ادارات و رعایت دستورالعمل های مصرف برق روزانه ۱۵ تا ۲۰ مگاوات برق در مشهد صرفه جویی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.