احتمال انتقال جروم بواتنگ از بایرن مونیخ به پاری سن ژرمن قوت گرفت. مدیرعامل بایرن، کارل هاینتس رومنیگه تایید کرد که مدیر برنامه‌های بواتنگ با پاریس سن ژرمن تماس گرفته و در حال مذاکره است.

ادامه پروژه کهکشانی پاری سن ژرمن

به گزارش قدس آنلاین،مدتی است گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی انتقال جروم بواتنگ شدت گرفته. ولی حالا به نظر می‌رسد او به زودی بار سفر بسته و بایرن را ترک خواهد کرد. چرا که مدیرعامل بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه که با تیمش در اردوی آمریکا به سفر می‌برد در فیلادلفیا گفت که مدیر برنامه‌های بواتنگ و باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره هستند. 


رومنیگه گفت:" در حال حاضر بین دو باشگاه تماس مستقیمی وجود ندارد ولی مدیربرنامه‌های بواتنگ با باشگاه پاریسی در ارتباط هستند. جروم دو مدیر برنامه دارد". 


مدیرعامل بایرن تلویحاً اعلام کرد که انتقال بواتنگ بیش از هر چیز به شرایط مالی بستگی دارد. رومنیگه گفت:" حالا دیگر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در نهایت مخرج مشترکی پیدا می‌کنیم که با هم گفتگو کرده و انتقالی را انجام بدهیم که برای هر دو باشگاه قابل قبول باشد".

ولی این آسان نخواهد بود چون پاری سن ژرمن به دلیل الزامات فیفا در مورد انصاف مالی نمی‌تواند مثل سابق در فصل نقل و انتقالات ولخرجی کند. به خصوص با توجه به بار مالی سنگینی که قراردادهای نیمار و امباپه بر این باشگاه فرانسوی وارد کرده است. 

به گزارش روزنامه‌ی بیلد آلمان، مربی پاری سن ژرمن، توماس توخل، بواتنگ را می‌خواهد ولی نه به هر قیمتی. بیلد گزارش داده که در ماه مه امسال، دیداری بین توخل و بواتنگ برگزار شده است. 

به نظر می‌رسد مونیخ، جدایی بواتنگ را قابل تحمل می‌داند. رومنیگه در این باره گفت:" ما در این پست به اندازه‌ی کافی بازیکن داریم، حتی اگر جروم برود". 


بواتنگ در حال حاضر با بایرن قرارداد دارد و قراردادش تا سال ۲۰۲۱ معتبر است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.