قدس انلاین : مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی از راه اندازی دفاتر نذورات در همه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور خبر داد .

راه‌اندازی دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در سراسر کشور
علیرضا اسماعیل زاده گفت : برای نخستین بار آستان قدس رضوی دفاتر نذوراتی در همه استان‌های کشور ایجاد می‌کند که عموم هموطنان در سراسر کشور می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کرده و در قبال پرداخت نذورات رسید آن را تحویل بگیرند .

وی با بیان اینکه در این دفاتر بر اساس نیت ناذران رسید صادر می‌شود ، افزود: با تأکید تولیت آستان قدس رضوی ، نذورات حتما در همان جایی که ناذر آن مشخص کرده‌اند هزینه می‌شود .

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد : نذوراتی که امکان هزینه در همان شهرستان را دارد ، برای محرومان و نیازمندان همان منطقه هزینه می‌شود .

اسماعیل زاده گفت : راحت‌ترین روش جهت پرداخت نذورات از سراسر کشور ، شماره گیری کد دستوری *8# با تلفن همراه بوده و خیران می‌توانند نذورات خود را در کم‌ترین زمان با استفاده از کارت‌های بانکی که رمز دوم دارد ، پرداخت کنند.

وی افزود : سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir از جدیدترین راه‌هایی است که همه افراد می‌توانند با ورود به آن نذر خود را ادا و آستان قدس رضوی را در امر یاری رساندن به نیازمندان حقیقی همراهی کنند.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد : مراجعه حضوری به 20 دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی که در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا (ع) قرار داده شده است از دیگر روش‌های پرداخت نذورات است.

اسماعیل زاده گفت : به منظور دسترسی راحت زائران ، 19 دفتر در صحن‌ها ، رواق‌ها و ورودی‌های حرم مطهر وجود دارد که از این تعداد 11 دفتر به صورت شبانه روزی و بقیه از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.