قدس آنلاین نمایشگاه گروهی عکس، نقاشی و مجسمه دال و لام در گالری رادین مشهد برپا شد.

نمایشگاه گروهی «دال و لام» در مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین ،سحر پکوک؛ نقاش مشهدی و مجری این نمایشگاه اظهار داشت: ۶ هنرمند در این نمایشگاه با آثارشان که مجموعه‌ای از عکس، مجسمه و نقاشی است، حضور دارند. در این نمایشگاه هرکسی سبک کاری خودش را دارد ولی موضوعی که بین همه ما مشترک است، پرتره است.

نقاش مشهدی با بیان اینکه آثارش حال روحی خود اوست گفت: من زمان شروع کار هیچ الهام ذهنی ندارم و در واقع این اثری هم که در نمایشگاه دارم ترکیبی از رنگ‌های مختلف است که کنار هم قرار گرفتند و بعد تبدیل به محتوا شدند.

پکوک در ادامه با اشاره ضعف در فروش آثار هنری در ایران گفت: متاسفانه فروش آثار هنری در ایران دچار باندبازی است و اگر در حلقه این باندها باشید، می‌توانید آثارتان را بفروشید.

هنرمند مشهدی در ادامه گفت: گالری رفتن هزینه‌ای ندارد اما در بخش تبلیغات هم هیچ حمایتی نمی‌شویم، گالری‌دارها هم بیشتر از اینکه دغدغه مالی داشته باشند، دغدغه هنری دارند و هنرمندان را درک می‌کنند. شهرداری برای تئاتر بیلبورد رایگان در اختیارشان می‌گذارد، ولی همین بیلبوردها برای ما هزینه‌ خیلی زیادی دارد.

پکوک با اشاره مهاجرت بیشتر هنرمندان از مشهد گفت: متاسفانه مشهد فضای خارج از هنری دارد و تا زمانی که حمایتی وجود نباشد همین روند ادامه دارد.

نمایشگاه گروهی عکس، نقاشی و مجسمه «دال و لام» هر روز از ساعت ۵ تا ۸ بعدازظهر در گالری رادین واقع در حامد جنوبی ۱۲، پلاک ۱۰۸ با آثاری از محمد اخوان، محمدرضا و علیرضا اصغری گنابادی، هدا رحیمیان و سحر پکوک در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.