قدس انلاین : معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری بازی‌های روستایی به‌میزبانی مشهد خبر داد.

برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری بازی‌های روستایی به‌میزبانی مشهد
ابوالفضل رضوی از برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری بازی‌های روستایی به‌میزبانی مشهد خبر داد وگفت: جشنواره بازی‌های روستایی، حرکت قابل تقدیری است که توسط وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است و برکات زیادی را می‌تواند در روستاهای کشور از خود برجای گذارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در واکنش به‌سئوالی درخصوص حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی از این جشنواره تصریح کرد: روستاها به‌عنوان مراکز تولیدی کشور، نقش به‌سزایی در توسعه استان‌های مختلف دارند و در این زمینه باید با حمایت آنها در عرصه‌های مختلف، مسیر مهاجرت معکوس را برای آنها باز کرد.

گفتنی است؛ دومین جشنواره بازی‌های روستایی کشور به‌همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حمایت معنوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و حمایت مادی بخش خصوصی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با حضور همه قومیت‌ها و اقشار کشور از 29 مرداد تا سوم شهریورماه به‌میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.