قدس آنلاین: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی توسط بانک های عامل استان به متقاضیان پرداخت شده که از این طریق برای ۲ هزار و ۵۶۵ نفر شغل ایجاد شده است.

۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خراسان رضوی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد سنجری در گفت و گو ایرنا با بیان اینکه بیشترین طرحها با ۷۱۲ طرح و مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی بوده، افزود: امور عشایری با ۱۱۴ طرح و ۱۱۰ میلیارد ریال و بخش صنعت، معدن و تجارت با ۱۵۱ طرح و ۱۰۰ میلیارد ریال در رده های بعدی هستند.

وی ادامه داد: شهرستان تربت جام با ۲۵۲ طرح و ۱۰۵ میلیارد ریال، تربت حیدریه با ۲۸ طرح و ۹۵ میلیارد ریال و قوچان با ۱۱۱ طرح و ۹۰ میلیارد ریال بیشترین پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی استان را داشته اند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان این طرح از زمستان پارسال افزود: هنوز هم ثبت نام ادامه دارد که تا کنون ۲۸ هزار و ۱۵ نفر در سامانه 'کارا' نام نویسی کرده اند.

سنجری افزود: بعد از شروع و بررسی طرحهای ثبت شده، ۶ هزار و ۹۹۵ طرح واجد شرایط به بانکهای عامل معرفی شدند که در صورت اجرای آنها برای ۱۷ هزار و ۲۹۷ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: ۱۶ هزار و ۲۶۷ طرح متقاضی تسهیلات به دلیل منطبق نبودن با رسته ها و شرایط استفاده از تسهیلات برگشت خورده است.

سنجری گفت: استان خراسان رضوی از نظر مبالغ تسهیلات پرداخت شده در بخش اشتغال روستایی و عشایری، رتبه سوم کشور را به دست آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.