قدس آنلاین-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برقراری پرواز مشهد _ باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان خبرداد.

برقراری پرواز مشهد _ باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان

ابوالفضل مکرمی فربادبیان این نطلب در این باره گفت: در جلسه ای که با حضور محمدحسین خواب نما مسئول چاتر شرکت های هواپیمایی به آذربایجان ، رئیس و اعصای هییت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و مشاوران  برگزار شد راهکارهای جذب گردشگر از آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی معاونت گردشگری کشور برای جذب گردشگر از آذربایجان برنانه ریزی های  برقراری پرواز مستقیم بین مشهد_ باکو در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با اشاره به حضور مدیران مراکز اقامتیزو آژانس های مسافرتی در این جلسه گفت: مدیران مراکز اقامتی برای پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام آمادگی کردند و مدیران آژانس هایزمسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

مکرمی فر یادآور شد: برای جذب گردشگر از آذربایجان برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی و صنایع دستی  استان در برنامه قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.