مراجع صهیونیستی تصمیم به تشدید تدابیر امنیتی برای حفاظت از جان "آوی دیختر" عضو حزب حاکم لیکود در کنست صهیونیستی و ارائه دهنده پیش نویس قانون "قومیت یهودی" پس از حملات بی سابقه علیه وی و "نازی" توصیف کردن او گرفت.

تشدید تدابیر امنیتی در اطراف طراح قانون "قومیت یهودی"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از منابع قدس اشغالی، جمع زیادی از معترضان به تصویب قانون قومیت یهودی دیروز جمعه در جریان مشارکت دیختر در یک همایش در شمال فلسطین اشغالی اقدام به توهین و ناسزاگویی به وی کردند و او را "خائن" خطاب کردند.

در همین حال، برخی کاربران شبکه های اجتماعی نیز او را "نازی" توصیف کردند. در این شرایط مراجع امنیتی تصمیم به تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دیختر گرفته است و تلاش های ائتلاف دولتی برای آرام کردن دروزی ها به خاطر تحمیل خدمت نظامی اجباری به آنها بی فایده بوده است.

آوی دیختر دیروز جمعه در گردهمایی دیدار با اعضای طایفه دروزیان رژیم صهیونیستی شرکت کرده بود که یکی از حاضران با اعتراض شدید به وی، او را "خائن پست" توصیف کرد که این اقدام باعث ایجاد تنش در مراسم مذکور شد. این فرد خطاب به دیختر گفت: «ای نژاد پرست سگ صفت، به خانه ات برو» و جمع زیادی از حاضران نیز با عبارت «نازی» اعتراض خود را به او نشان دادند که پلیس صهیونیستی بلافاصله آنها را بازداشت کرد.

دیختر با این ادعا که «هیچ کاری با صلح و آرامش پیش نخواهد رفت» اعلام کرد که «اجازه نمی دهم کسی مرا "نازی" توصیف کند»؛ چرا که خانواده اش از قربانیان نازی ها بوده است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.