موضوع تتو فوتبالیست‌ها پیش از این نیز مورد توجه مسوولان فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود اما حساسیت کنونی وجود نداشت چون اکثر بازیکنانی که روی بدن خود تتو داشتند ترجیحاً آن قسمت از بدن خود را با پوشیدن پیراهن آستین بلند و جوراب پنهان می کردند اما با ورود بازیکنانی نظیر نومایر و اشکان دژاگه این موضوع دوباره حساسیت زا شد.

تتو بی تتو!

قدس آنلاین - سینا حسینی - حضور بازیکنان خارجی جدید در باشگاه های لیگ برتری به چالشی بزرگ برای کمیته اخلاق تبدیل شده است، تا جائیکه گفته می‌شود به تازگی در نامه ای محرمانه به برخی باشگاه لیگ برتر هشدار داده شده است که بازیکنان خارجی بایستی شئونات اخلاقی را رعایت کنند در غیر این صورت با برخورد انضباطی رو به رو خواهند شد.

اما پرسش کلیدی این است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با چه مساله ای مشکل دارد که بابت آن به برخی باشگاه های لیگ برتری تذکر داده است، هرچند هیچ خبری رسمی در این ارتباط منتشر نشده است اما گفته می‌شود موضوع اصلی به مدال تتوهای بازیکنان خارجی روی بدن آنها برمی‌گردد به ویژه روی دست و پای بازیکنان که کاملا قابل روئیت و مشاهده آنها توسط مخاطبان فوتبال به راحتی امکان پذیر است!

موضوع تتو فوتبالیست‌ها پیش از این نیز مورد توجه مسوولان فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود اما حساسیت کنونی وجود نداشت چون اکثر بازیکنانی که روی بدن خود تتو داشتند ترجیحا آن قسمت از بدن خود را با پوشیدن پیراهن آستین بلند و جوراب پنهان می کردند اما با ورود بازیکنانی نظیر نومایر و اشکان دژاگه این موضوع دوباره حساسیت زا شد.

شاید همین حساسیت سبب شد اشکان دژاگه بعد از ورود به تبریز دست های خود را از دید دوربین های خبری پنهان کند، خودسانسوری اشکان دژاگه از ترس کمیته اخلاق؛ برای جلوگیری از مشکلات احتمالی پس از ثبت قرارداد به قدری بحث برانگیز شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با بازنشر تصویر ثبت شده از او حین ثبت قراردادش به این مسأله اشاره کردند که او در عکس یادگاری تتوی دستش را از لنز دوربین پنهان کرد تا محروم نشود!

اما بازیکن آلمانی استقلال که در جریان این مسأله و محدودیت‌های موجود در فوتبال ایران نبود بدون استرس مقابل دوربین‌های خبری حاضر شد و عکس یادگاری گرفت، حالا برخی کاربران با انتشار تصویر تتو روی دست این بازیکن مدعی شدند وی تصویری منشوری در میان تتو روی دستش دارد و احتمالا به واسطه این موضوع مورد توجه کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت!

پس از این اتفاق و اطلاع مسوولان باشگاه از حساسیت های موجود، تصویر بعدی او که از او منتشر شد یک تصویرعجیب دیگر بود، بازیکن آلمانی در اوج گرمای تابستان با کت اسپورت در هیات فوتبال حاضر شد تا قراردادش را امضا کند، در حالی که وی در ملاقات با خطیر با یک تی شرت ورزشی عکس یادگاری گرفت تا محرومیتی متوجه وی نشود!

البته به جز این دو بازیکن، بسیاری از بازیکنان ایرانی هم اقدام به چنین حرکتی کرده اند اما به جز محسن بنگر که یکی از دستان خود را به صورت کامل تتو زده است ، تتو سایر بازیکنان به راحتی قابل رؤیت نیست به شکلی که آنها با پوشیدن جوراب بلند یا انداختن ساق دست این بخش از بدن خود را از دید دوربین های خبری و تلویزیونی پنهان می‌کنند اما ماجرا برای بازیکنان خارجی به این ترتیب نیست! 

حالا سؤال اینجاست با این وضعیت آیا اشکان دژاگه و نومایر و محسن بنگر و برخی بازیکنان دیگر خارجی که روی دست و پای خود تتو دارند برای حضور در بازی‌های لیگ برتر با چه پوششی قرار است به میدان بیایند تا از خطر احتمالی و برخورد قضایی کمیته اخلاق جان سالم به در ببرند!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.