پرسپولیس یکی از دو تیمی است که در فصل جدید لیگ برتر تا کنون گلی دریافت نکرده و در هر سه بازی ابتدایی، دروازه خود را بسته نگه داشته است.

90 دقیقه تا ثبت بهترین عملکرد دفاعی در تاریخ لیگ برتر

به گزارش قدس آنلاین،سرخپوشان پایتخت در سه بازی ابتدایی لیگ برتر هجدهم از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته و اجازه گلزنی به تیم های رقیبش نداده است. پرسپولیس که در پایان هفته سوم لیگ برتر صدرنشین رقابت هاست، این شانس را دارد تا در هفته چهارم به یک رکورد باشگاهی در تاریخ لیگ برتر دست یابد.

پرسپولیس تهران تا کنون در هیچ دوره ای از رقابت های لیگ برتر نتوانسته تا پایان هفته چهارم بدون گل خورده بازی های خود را پشت سر بگذارد؛ از اینرو، در صورتی که شاگردان برانکو در این هفته نیز بتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند و در تقابل نفت مسجدسلیمان یک کلین شیت دیگر را رقم بزنند، به بهترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر در چهار هفته ابتدایی دست می یابند. در ادوار گذشته، پرسپولیس در دوره های سیزدهم و شانزدهم لیگ برتر بهترین عملکرد دفاعی را تا پایان هفته چهارم با یک گل خورده به ثبت رسانده اند. بنابراین، پرسپولیسی ها در صورتی که ۹۰ دقیقه دیگر را بدون گل خورده پشت سر بگذارند، این عملکرد را بهبود بخشیده و بهترین آمار خود را در تاریخ لیگ برتر به ثبت می رسانند.

نکته جالب اینکه، پرسپولیس برانکو که بهترین آمار را در چهار هفته نخست لیگ برتر شانزدهم به نام خود ثبت کرده، در فصل پانزدهم بدترین عملکرد دفاعی را در ۴ بازی نخست داشته است؛ در آن دوره تیم برانکو تا پایان هفته چهارم ۱۰ گل دریافت کرد که عملکرد بسیار ضعیفی برای سرخپوشان به حساب می آمد.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.