نمایش طنز " بیف استراگانف " به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی هنرمند نیشابوری علی جهان تیغ درتالارادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

نمایش طنز " بیف استراگانف " روی صحنه تئاتر نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا آتشی مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه‌ی تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثاری در خور شان و فاخر را تولید و عرضه نمایند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و نمایش طنز " بیف استراگانف" نیز کاری شاد ومفرح است که هنرمندان تئاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه آورده اند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و افزود: این نمایش دارای طنزاجتماعی است که یک خانواده که تازه ازدواج کرده اند به دلیل کمبود امکانات در روستا به شهرمهاجرت کرده ودر شهر با مشکلاتی برخورد می‌کنند که طنز گونه است.

در ادامه علی جهان تیغ کارگردان نمایش طنز " بیف استراگانف " در باره هدف ازاجرای این نمایش گفت: مشکلات روز از جمله افزایش بی رویه قیمت‌ها، مهاجرت به شهرها و تاثیرات بد ماهواره و همچنین چشم و هم چشمی‌ها باعث شد تا این نمایش نامه را به مرحله اجرا بگذارم.

گفتنی است این نمایش از ۱۰ الی ۱۹ شهریور ۹۷ هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۰ عصر ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.