در دومین روز از جشنواره تئاتر خراسان رضوی، ۶ نمایش به روی صحنه خواهد رفت.

معرفی نمایش‌های دومین روز از جشنواره تئاتر رضوان

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز از بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی، ۶ نمایش به نام‌های «روزمرگی»، «جلال»، «یوتاب»، «رستمبارک»، «خام به صورت قرمز» و «رومئو وژولیت» به روی صحنه خواهد رفت که در ادامه به معرفی این نمایش‌ها می‌پردازیم:

«روزمرگی»

«روزمرگی»، نمایشی به نویسندگی میلاد ظهوریان، کارگردانی احسان نگهبان و میلاد ظهوریان و تهیه‌کنندگی سمیرا حسینی‌نژاد است. «روزمرگی» روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه، در تماشاخانه شمایل ساعت ۱۴ و ۱۶ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

«یوتاب»

«یوتاب» نمایشی به نویسندگی وکارگردانی مهدی حسن‌زاده است «یوتاب» روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه در تماشاخانه اشراق، ساعت ۱۶ و ۱۸ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

«خام به صورت قرمز»

«خام به صورت قرمز»، نمایشی به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین آژیر است. داستان «خام به صورت قرمز» روایت‌گر شخصیتی به اسم مهرداد است که دغدغه زندگی‌اش، دخترخاله‌ای به اسم ناهید است و ناهیدی که دغدغه زندگی‌اش، شخصی است به اسم «پدر» و اتفاقاتی که یک «پدر» می‌تواند در زندگی یک «دختر» رقم بزند.    

«خام به صورت قرمز» روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه در تماشاخانه بهار، ساعت ۱۸ و ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت.

«رومئو و ژولیت»

این نمایش، برداشتی آزاد از نمایشنامه‌ «رومئو و ژولیت» نوشته‌ ویلیام شکسپیر است و نویسندگی آن را میلاد کاشانی بر عهده دارد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جایی نزدیک... جایی دور... گوشه‌ای از همین دنیا... قسمتی از همین زمان... تنهایی... آدم... جنگ... و ناگهان؛ رومئو و ژولیت...».

«رومئو و ژولیت» روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد، ساعت ۲۰ و ۲۲ به روی صحنه خواهد رفت.

در بخش نمایشنامه‌خوانی نیز دو نمایشنامه «جلال» و «رستمبارک» خوانش می‌شود.

  «جلال»

نمایشنامه «جلال» به نویسندگی بتول پادام و کارگردانی حسن ثانی روز دوشنبه، ۱۲ شهریورماه، در تماشاخانه شمایل از ساعت ۱۸ خوانش می‌شود.

«رستمبارک»

نمایشنامه «رستمبارک» به نویسندگس مونا بدیعی و کارگردانی محمد جهان‌پا، روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه، ساعت ۲۰ در تماشاخانه اشراق خوانش می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.