مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی از آغاز طرح ویژه نظارتی ایام پایانی تابستان ۹۷ در شهر مشهد مقدس خبر داد.

نظارت ویژه بر بازار مشهد در ایام پایانی تابستان

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری از آغاز طرح ویژه نظارتی ایام پایانی تابستان ۹۷ در شهر مشهد مقدس خبر داد و با بیان اینکه طرح در ۲ فاز زمانی اجرا می‌شود؛ گفت: با توجه به‌ایام پایانی تعطیلات تابستان و حضور پرشور زائرین عزیز در این شهر و همچنین نزدیک شدن به‌ایام ماه محرم فاز اول این طرح از تاریخ ۱۰ شهریور ماه آغاز و به‌مدت ۱۰ روز به‌صورت ویژه ادامه می‌یابد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی بیان کرد: در این مرحله از طرح نظارت ویژه با محوریت کالاهای اساسی (برنج – روغن – مرغ – گوشت و سایر کالاهای اساسی) و حوزه سلامت  و امنیت غذایی (نظارت بر رستوران‌ها، نانوایی‌ها، اغذیه و پیتزافروشان و آبمیوه‌فروشی‌ها) با استفاده از ظرفیت ویژه کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و همچنین برگزاری گشت‌های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و سازمان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به‌افزایش درخواست ظروف یکبار مصرف و پلاستیک در ایام  ماه محرم نظارت ویژه در این بخش نیز صورت می‌گیرد.

دلداری شروع فاز دوم این طرح را از تاریخ ۲۰ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به‌نزدیکی ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی عالی و آغاز سال تحصیلی جدید، نظارت ویژه بر بازار پوشاک، کفش و کیف مدارس و همچنین لوازم‌التحریر شدت می‌یابد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: همچنین نظارت ویژه بر مراکز خرید، مجتمع‌ها و بازارهای اصلی شهر نیز در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی برچسب قیمت و صدور صورتحساب هم در این ایام به‌صورت ویژه در حال پیگیری است؛ ادامه داد: کلیه واحدهای صنفی ملزم به‌نصب برچسب قیمت در معرض دید مشتریان و همچنین ارائه فاکتور فروش به‌کلیه مصرف‌کنندگان است.

دلداری خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه نیز از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه برگزار می‌شود و از دیگر برنامه‌های این طرح، نظارت ویژه بر فروش غرفه‌های نمایشگاه است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی از کلیه همشهریان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به‌شماره ۳۱۷۳۰۱۲۴ اعلام تا سریعاً گزارش توسط بازرسان اصناف پیگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.