پس از درخواست مربیان، یوفا قصد دارد درباره قوانین گل زده در خانه حریف بازنگری کند.

یوفا درباره قانون گل زده در خانه حریف بازنگری می‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جورجو مارکتی، معاون دبیرکل یوفا تایید کرد که جلسه هایی برای بررسی قانون گل زده در خانه حریف در چمپیونزلیگ و یورو لیگ برگزار خواهد شد و در این رابطه بازنگری انجام می‌شود. طبق قانون، در صورت تساوی تفاضل گل تیم‌ها در دیدارهای حذفی، تیمی که در خانه حریف گل زده بیشتری داشته باشد به دور بعد صعود خواهد کرد.

مارکتی در این رابطه گفت:" مربی ها فکر می‌کنند که گلزنی در خانه حریف به اندازه گذشته دشوار نیس. آنها فکر می‌کنند که این قانون باید بازنگری شود و ما هم این کار را خواهیم کرد. آنها معتقدند که شرایط فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده و بار گل زده در خانه حریف مثل چند گذشته که این قانون معرفی شد، دیگر سنگین نیست."

اولین بار در سال ۱۹۶۵ و در رقابت های اروپایی، این قانون برای جلوگیری از سکه انداختن و تکرار بازی وضع شد و در آن موقع نسبت به امروز، قانون منطقی تری بود."

مارکتی همچنین درباره قوانین نقل و انتقالات تابستانی گفت:" ما راجع به نقل و انتقالات تابستانی صحبت کردیم و مربی ها معقتد بودند که پنجره نقل و انتقالاتی بین باشگاه ها باید واحد باشد، اینطور نباشد که برخی لیگ ها پس از شروع مسابقات هم به این نقل و انتقالات ادامه دهند."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.