معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان بی بضاعت و نیازمند در اولویت دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی جدید از این دانشگاه قرار می‌گیرند.

«دانشجویان بی‌بضاعت» در اولویت دریافت وام قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا طاهری در خصوص حمایت دانشگاه فردوسی از دانشجویان بی بضاعت درسال تحصیلی جدید، اظهارکرد: در مرکز مشاوره و توانمند سازی، مددکاران دانشجویان بی بضاعت را شناسایی می کنند و به دنبال آن دانشگاه نیز در زمینه برنامه ریزی تحصیلی، تغذیه وکمک هزینه های تحصیلی از آنان حمایت می‌کند.

وی درخصوص حمایت‌های بنیاد دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: همکاری این بنیاد با مددکاران دانشگاه سبب می‌شود تا بتوانیم  کمک‌های بیشتری به دانشجویان نیازمند داشته باشیم. معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: برای کارت تغذیه دانشجویان نیازمند دانشگاه فردوسی به صورت رایگان شارژ می‌شود و هزینه آن را واحد مددکاری دانشگاه پرداخت می کند و براساس تشخیص مددکاران و نیاز دانشجویان کارت‌های تغذیه و تسهیلات دانشجویان نیازمند شارژ می‌شود. طاهری خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه فردوسی از دانشجویانی که باید شهریه شبانه پرداخت کنند، حمایت می کند. و ی در خصوص پوشش درمانی دانشجویان بی بضاعت در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: سال گذشته اقداماتی را با کمک خیرین سلامت بانوان به منظور حمایت از دانشجویان نیازمند دانشگاه انجام دادیم تا پزشک با خدمات رایگان برای آن‌ها فراهم شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.