تربت جام با حضور 6تیم از خراسان شمالی، رضوی و سمنان میزبان مسابقات هندبال منطقه یک کشور خواهد بود.

تربت جام میزبان مسابقات هندبال منطقه یک کشور

مسئول برگزاری مسابقات هندبال منطقه یک کشوردر گفتگو  با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در این مسابقات 6تیم از خراسان شمالی، رضوی و سمنان حضور خواهند داشت که بصورت گروهی در دو گروه به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا قندی اعلام کرد: این مسابقات به مدت سه روز در سالن  وحدت ادامه خواهند داشت که تیم های اول و دوم به مرحله نهایی مسابقات هندبال جوانان کشور صعود خواهند کرد.

وی گفت: در این مسابقات که بصورت گروهی انجام می شود در گروه یک تیم های گرمسار، مشهد، شیروان و در گروه دوره شاهرود ، بجنورد و تربت جام قرار دارد تا برای کسب سهمیه مرحله نهایی هندبال جوانان کشور رقابت کنند.

مسئول برگزاری مسابقات هندبال منطقه یک کشور در ادامه تصریح کرد: تربت جام به عنوان میزبان مسابقات در اولین بازی خود عصر امروز جمعه ساعت 19در مقابل تیم شاهرود صف آرایی خواهد کرد و امیدواریم تماشاگران حضور چشمگیری داشته باشند تااین  رویداد مهم ورزشی با استقبال مردمی مواجه شود.

وی از مدیریت آموزش وپرورش تربت جام، مدیریت آموزشگاههای ابن سینا و مهدیزاده ، اداره ورزش و جوانان تربت جام و دانشکده علوم پزشکی تربت جام در برگزاری سطح کیفی مسابقات تقدیر کرد و گفت: این مسابقات در سطح کشوری انجام می شود و ضرورت دارد برای میزبانی شایسته شهرستان چه در سطح کمی و کیفی همکاری خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.